Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دادخدا سالاری در حاشیه مرحله دوم طرح ویژه مبارزه با احتکار و گرانفروشی اظهار داشت:مبارزه با احتکار و اخلال در نظام اقتصادی کشور(بازار)مقطعی نبوده و عملیات ها تا رسیدن به امنیت مطلوب با قوت در استان کرمان ادامه خواهد داشت ومجازات های سنگین در انتظار مفسدین اقتصادی خواهد بود.

سالاری هشدار داد:قانون گذار در شرایط خاص مجازات های بسیار سنگینی از جمله اعدام،حبس های بلند مدت،شلاق در ملاء عام و مصادره اموال را تعیین کرده است

وی اظهار داشت:در ادامه عملیات هایی که طی چند روز گذشته با محوریت دستگاه قضائی استان کرمان آغاز شده است بنا داریم همچنان عملیات های منسجم علیه انبارهایی که کالاهای ضروری مورد نیاز مردم را پنهان نموده اند ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کرمان تاکید کرد:مبارزه با دانه درشت ها و احتکار کنندگان عمده در اولویت کار دادستانی است و در مقطع کنونی اطلاعات بسیار خوبی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج)در ادره کل اطلاعات استان کرمان نسبت به شناسایی انبارهای احتکارکنندگان بدست امده است.

وی در رابطه با نحوی اجرای این عملیات ها گفت:پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی ،توسط اداره کل اطلاعات استان،اطلاعات مورد نیاز جمع آوری و اخلال گران در نظام اقتصادی شناسایی می شوند و سپس تیم های عملیاتی با محوریت قضات دادسرای عمومی وانقلاب کرمان و با همکاری وعملیات پلیس،اداره کل تعزیرات حکومتی،سازمان صنعت،معدن وتجارت وارد عمل می شوند و عملیات دستگیری،کشف و پلمب انبارهای کالاهای احتکار شده صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود:این عملیات ها ادامه پیدا خواهد کرد تا زمانی که انشالله به یک امنیت مطلق و قابل قبول در سطح جامعه حاکم شود.

دادستان کرمان تصریح کرد:در واقع مخلان نظام اقتصادی و احتکارکنندگان به عنوان پیاده نظام دشمن در عرصه جنگ اقتصادی محسوب می شوند و به حول قوه الهی دستگاه قضائی با کمک سایر نهادهای متولی محیط وعرصه را بر آنان تنگ و سخت خواهد کرد

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است. دلداده با بیان اینکه در حال حاضر عملیات خرید تضمینی گندم در استان‌های کرمان، خوزستان، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان آغاز شده است، افزود: مدیران کل غله استان‌های مذکور برای راه‌اندازی و بارگذاری اطلاعات خرید در سامانه جامع فناوری، همکاری خوبی با این اداره کل و اداره کل خرید داخلی داشته‌اند.   وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی سامانه مذکور در معاونت برنامه‌ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران، کار کارشناسی و تلاش‌های بسیاری انجام شده است تا مأموریت تحویل گندم از کشاورزان گندمکار به خوبی به پیش برود، اظهار کرد: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل کرده و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.   مدیرکل فناوری اطلاعات شرکت بازرگانی دولتی ایران خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است