Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موسيقي ما – هنرمند قديمي حوزه موسيقي ايراني در تاريخ 25 مرداد در سالن رودکي اصفهان روي صحنه خواهد رفت.
به گزارش خبرگزاري آريا، استاد حسين خواجه اميري (ايرج) با همراهي امير احسان فدايي جديدترين کنسرت خود را در تاريه 25 مرداد در شهر اصفهان روي صحنه خواهد برد و در اين کنسرت در تلاش است گلچيني از بهترين آثار خود را روي صحنه ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسين خواجه اميري درباره اين کنسرت در گفتگو با خبرنگار سايت «موسيقي ما» گفت: « کنسرت اصفهان يکي از برنامه‌هاي ويژه ما در همه اين سالها خواهد بود. برنامه ريزي هاي زيادي براي آن انجام شده است و قطعا جزو اجراهاي ماندگار ما خواهد بود.»
اين خواننده افزود: «مثل هميشه امير احسان فدايي نيز در اين کنسرت ما را ياري خواهد کرد و قطعا در تلاشيم شب خوبي براي دوستداران موسيقي داشته باشيم.»
امير احسان فدايي که در اين کنسرت همچون اجراهاي قبلي استاد در کنار وي به اجراي برنامه به عنوان نوازنده و خواننده خواهد پرداخت، از سن 14 سالگي آواز را نزد استاد حسين خواجه اميري فراگرفت و براي نخستين بار در سن 16 سالگي در ارکستر همنوازان به رهبري و سرپرستي اسداله ملک به آهنگسازي فضل اله توکل به عنوان خواننده در راديو به اجراي برنامه پرداخت. وي که از بچگي به نوازندگي تنبک مشغول بود با رفتن به هنرستان موسيقي نواختن کمانچه و پيانو رو آغاز کرد و مدتي نيز نزد استاد اسداله ملک ويلن را فرا گرفت و نزد استاد جهانگيرخان ملک به يادگيري تمبک پرداخت. همچنين اين هنرمند در محضر استاد اکبر گلپايگاني نيز آواز را فرا گرفته است .
امير احسان فدايي تا کنون در آلبوم هاي به ياد فردين و پرنده در کناراستاد ايرج به عنوان خواننده حضور داشته است و در اکثر آلبومهاي بعد از انقلاب استاد ايرج ، استاد اکبر گلپايگاني ، استاد فرهنگ شريف ، استاد همايون خرم ، استاد پرويز ياحقي ، استاد اسداله ملک ، استاد فضل اله توکل ، عليرضا افتخاري و جهانشا برومند به عنوان تهيه کننده در کنار اين اساتيد حضور داشته است.
همچنين اين هنرمند تاکنون در کنار استاد ايرج در کنسرتهاي انگلستان ، امارات ،سليمانيه عراق به عنوان نوازنده ويولن و همخوان حضور داشته است او در کنار استاد ايرج و عليرضا افتخاري در شهرهاي مختلف ايران از جمله کيش،زنجان،شيراز،مهاباد،رشت،تهران،نيشابور و … به عنوان نوازنده ويلن،تمبک يا همخوان حضور داشته است.
لازم به ذکر امير احسان فدايي تاکنون تيتراژ سريالهاي و برنامه هاي مختلف تلوزيون نظير سريال چمدان ( ماه رمضان 91 شبکه 2 سيما ) – سريال نون و ريحون ( ماه رمضان 89 شبکه تهران و سيماي استانها) – سريال من نه منم ( شبکه 2 سيما ) – سريال غير محرمانه ( شبکه تهران ) – سريال بزرگ مرد کوچک ( شبکه 2 سيما) – سريال اينجا خانه من است ( شبکه 1 سيما ) – سريال پرانتز باز ( شبکه تهران و سيماي استانها ) – برنامه مشاعره ويژه تابستان 89 و ويژه نوروز 91 ( شبکه آموزش و شبکه جهاني جام جم ) – سريال اينجا خانه من است ( شبکه 1 سيما ) و فيلمهاي تلويزوني و رسانه اي از جمله: حال خوب من ، قاتل پنجم ، خون بها ، حضور ، باورم کن و … را خوانده است.
همچنين وي نيز در سريال پرانتز باز و فيلم سينمايي تعصب به عنوان بازيگر نقش آفريني کرده است و از جمله آثار شاخص ايشان قطعه صفاي استاد مي باشد که با همخواني با استاد ايرج در سالهاي اخير منتشر شد همچنين فيلم ويدئو رسانه اي پهلوان آواز يکي ديگر از آثار و تلاشهاي امير احسان فدايي براي زنده نگه داشتن نام بزرگان موسيقي کشور بوده است.
گفتني ست کنسرت اصفهان استاد حسين خواجه اميري و اميراحسان فدايي به همت موسسه «نت هشتم» و تهيه کنندگي محمد بکراني روي صحنه خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اولین قسمت این برنامه در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۲۲ با اجرای احمد شفازاده به صورت زنده از امامزاده عینعلی زینعلی تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

سخنران این برنامه حجت‌الاسلام ابراهیم جعفری بهاری است که درباره مکتب فقه جعفری و مسئله توسل و شفاعت به اهل بیت (ع) در قاموس شیعه گفتگو می‌کند و محمود تاری در رثای امام جعفر صادق (ع) به مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

این ویژه برنامه در روز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه بعد از اذان ظهر و عصر روی آنتن می‌رود.

سخنرانی مذهبی این ویژه برنامه حجج الاسلام نوروزپور و موسوی متقی هستند که درباره موضوع برنامه به گفتگو می‌نشینند.

همچنین حاج علی مهدوی نژاد ذاکر اهل بیت (ع) با نوای گرم خود مداحی خواهد کرد.

ویژه‌ برنامه «قرار» تولید گروه معارف شبکه پنج سیماست که در مناسبت‌های مختلفی مذهبی روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • این صدا سال‌ها در رادیو درخشید/ یک نکته درباره «حشاشین»
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون