Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بمناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، شهرداری مسجدسلیمان با دعوت از کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان آیین گرامیداشتی در محل دفتر شهردار مرکزی با حضور شهردار مسجدسلیمان برگزار نمود.

شهام سلیمانی، شهردار مسجدسلیمان در ابتدا ضمن خوش آمدگویی به حاضران در مراسم بیان داشت: جا دارد از همه برادران و خواهران گرامی تشکر نمایم که امروز قبول زحمت نمودند و دعوت ما را پذیرفتند و قبل از هر چیز روز خبرنگار را به همه شما زحمتکشان عرصه خبر و رسانه تبریک عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همه شما صادقانه در حال تلاش جهت انعکاس اطلاع رسانی خبرهای واقعی برای عموم شهروندان می باشید و من از شما تشکر می کنم که در این زمینه پیگیر مشکلات شهر هستید و انتظار است راهنمای مردم در تمام عرصه ها باشید و در هر جامعه ای نقش خبرنگار کاملا کلیدی است و چه بسا با پیگیری های هم صنف های شما جلوی خیلی اتفاقات بزرگ در دنیا گرفته شود و یا برعکس خیلی سریع تر به انجام رسیده و منافع مردمی را تاًمین کرده است.

سلیمانی اذعان داشت: با توجه به اینکه همه ما درگیر مشکلات روزمره ایم، دوست دارم هر نوع مشکلی در خصوص معضلات شهری وجود دارد در جلسه عنوان گردد و ان شاءالله با تلاش همکارانمان در جهت رفع آن ها و رضایتمندی عموم قدم های مثبتی برداشته باشیم.

شهردار مسجدسلیمان در ادامه افزود: در زمینه مشکلات خودروهای حمل زباله با توجه به تعاملات دو سویه با دستگاه های دیگر از جمله شرکت نفت که کمک حال ما بوده اند و کمک های شایانی تا به الان انجام داده اند و از مدیریت آن ناصری به عنوان شاخص ادارات واقعا کمال تشکر را دارم.

این مقام مسئول اظهار کرد: در مدت ۶ ماه سال جدید نهایت همکاری بسیار خوبی فی مابین ادارات به وجود آمده است که نقطه امیدواری دارد و در بحث آسفالت منطقه نمره یک جز برنامه کاری ما بوده، ولی به دلیل تعریف پروژه فاضلاب شهری روند عملیاتی فوق را تا اجرای اتمام لوله گذاری مسیرهای فاضلاب متوقف گردیده است.

در حاشیه این مراسم در خصوص معضلاتی همچون اتلاف سگ های ولگرد، زباله های پراکنده، ساماندهی آرامستان چهاربیشه، چارت نیروی انسانی، ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی و آگهی های دولتی و همچنین کمبود اعتبارات شهرداری در بخش های مختلف عمران شهری به بحث و گفتگو پرداخته شد.

در پایان این برنامه از تمامی خبرنگاران اصحاب رسانه، سایت ها و نشریات مختلف تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/گ

برگزاری مراسم روز خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی سعید صادقانی را به عنوان «سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به سعید صادقانی آمده است:

«با عنایت به لزوم نظارت بر حسن اجرای طرح‌های توسعه شهری و فرایندهای مرتبط با تغییر کاربری، بنا به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری به موجب این حکم جنابعالی را که فردی متعهد متخصص و صاحب تجربه در حوزه شهرسازی و معماری هستید، به سمت سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و با بهره‌گیری از نظرات صاحبان اندیشه و با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در ارائه خدمت صادقانه متواضعانه و بدون منت به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از ظرفیت همکاران و کارشناسان متخصص در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747510

دیگر خبرها

  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی