Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@13:32:45 GMT

مراسم رونمایی از متئو کواچیچ در چلسی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۴۵۶۲

مراسم رونمایی از متئو کواچیچ در چلسی

آبی های لندن استخدام هافبک تیم ملی کروات را تایید کردند.

طرفداری- نخستین تصویر متئو کواچیچ در پیراهن چلسی منتشر شد.

باشگاه چلسی تایید کرد که هافبک 24 ساله رئال مادرید را به مدت یک فصل قرض گرفته است. در مراسم رونمایی از کواچیچ در لندن، این هافبک کروات گفت:

بابت حضور در چلسی بسیار خوشحال و هیجان زده هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حس شگفت انگیزی دارد. تلاش می کنم بهترین عملکردم را برای این باشگاه ارائه کنم. اینجا لیگ جدیدی برای من است. شروع کار همیشه دشوار است ولی مطمئن هستم که مربی و هم تیمی های جدیدم به من کمک خواهند کرد و من مشتاق فرا رسیدن فصلی بسیار خوب هستم.

همچنین مارینا گرانوفسکایا، یکی از مدیران باشگاه چلسی در مورد این انتقال گفت:

بسیار خوشحالیم که ورود متئو به خانواده چلسی را تبریک می گوییم. او گزینه ای مناسب برای ما در فصل پیش رو است و سبک بازی او مطابق با سبکی است که مائوریتزیو ساری می خواهد بر اساس آن بازی کند. مطمئن هستیم که او می تواند عنصری ارزشمند برای باشگاه مان باشد. 

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیاسپانیالالیگارئال مادریدانگلستانلیگ جزیرهچلسینقل و انتقالات خارجیبرچسب‌ها: متئو کواچیچنقل و انتقالات رئال مادریدنقل و انتقالات چلسی برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر شیرر: منچستریونایتد بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد؛ نباید آنها را از جمع مدعیان خط زدلستر سیتی قصد فروش هری مگوایر را نداردمورینیو: مطمئن نیستم خرید جدیدی در راه باشد؛ رفتار رسانه ها به گونه ای است که انگار سقوط کرده ایم!غیررسمی؛ فرانک زامبو آنگیسا، هافبک مارسی به فولام پیوستتصور مسی از پیوستن کورتوا به رئال مادرید (کاریکاتور)اعلام آرای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان؛ 6 باشگاه محکوم شدندکمیته انضباطی محرومیت میلاد شیخ سلیمانی، بازیکن سپیدرود را به حالت تعلیق در آوردجان توشاک به نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال نمی رسدفوری؛ مورینیو: مطمئن نیستم که خرید دیگری داشته باشیم؛ به بازار فکر نمی کنمگیشه مطبوعات خارجی؛ پنج شنبه، 9 آگوست 2018غیبت پائولو سرجیو در نشست خبری دیدار پدیده - صنعت نفت آبادانپالوتا: در مورد انتقال صلاح به لیورپول چاره دیگری نداشتیممنچستریونایتد و تاتنهام به دنبال جذب کورزاوا؛ شیاطین سرخ، شرایط رابیو را هم جویا شده اندصادق درودگر: یک مهاجم خارجی جذب کرده ایم؛ لیست تراکتورسازی یک جای خالی دارد که آن را برای ترابی نگه داشته ایمصالح حمیدزیچ: می خواستیم با بازی برابر روتاش اگرن از آن ها تشکر کنیم؛ چیزی درباره تماس مورینیو با بواتنگ نمی دانمتغییر برنامه دیدارهای تیم ملی بسکتبال ایران در بازی‌ های آسیایی جاکارتاادعای اکیپ: مورینیو شخصا با کورت زوما به صورت تلفنی صحبت کرده استموافقت سوانزی با انتقال قرضی جوردن آیو به کریستال پالاسعلی صانعی به مراسم قرعه‌ کشی مسابقات فوتسال المپیک جوانان دعوت شدقرارداد الحاجی گرو در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت رسید بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه رسمی؛ تیبو کورتوا به رئال مادرید پیوسترسمی؛ کپا آریزابالاگا به چلسی پیوسترسمی؛ متئو کواچیچ به چلسی پیوستدر اهواز، شیشه اتوبوس پرسپولیس را با سنگ شکستندرسمی؛ دنیل ارزانی به منچسترسیتی پیوستناامیدی رو به رشد مورینیو در واپسین ساعات از نقل و انتقالات؛ منچستریونایتد نمی خواهد به کسی باج بدهدغیررسمی؛ سامان قدوس به هوئسکا، تیم تازه لالیگایی شده در فوتبال اسپانیا پیوستمتئو کواچیچ امروز در تست پزشکی چلسی شرکت می‌کندرسمی؛ اتلتیک بیلبائو، پرداختِ بند فسخ کپا را توسط چلسی تایید کرداسکولز: فکر نمی کنم منچستریونایتد برای قهرمانی بجنگد؛ مورینیو باید به دنبال راه چاره ای باشدرسمی؛ الحاجی گرو به استقلال تهران پیوستپرز به امید آرام شدن مودریچ، جلسه با وی را به تعویق انداخت؛ تکلیفِ لوکا، احتمالا جمعه مشخص خواهد شدفوری؛ مورینیو: مطمئن نیستم که خرید دیگری داشته باشیم؛ به بازار فکر نمی کنمویری: یوونتوس بهترینِ بهترین ها را خریده است؛ حالا در اروپا از یوونتوس می ترسندویری: یوونتوس بهترینِ بهترین ها را خریده است؛ حالا در اروپا از یوونتوس می ترسند 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس (به همراه آدرس کانال)⚫

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)

گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (4.2MB)

دیگر خبرها

  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید