Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@16:53:25 GMT

پادواني تماشاگر ويژه استقلال و تراکتورسازي

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۴۵۶۸

پادواني تماشاگر ويژه استقلال و تراکتورسازي

خبرگزاري آريا - سرپرست باشگاه استقلال همراه با معاون پزشکي و معاون ورزشي اين باشگاه به ملاقات لئوناردو پادواني بازيکن برزيلي استقلال رفتند.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت استقلال، در اين ديدار که عصر روز چهارشنبه برگزار شد، اميرحسين فتحي سرپرست باشگاه استقلال همراه با دکتر امين نوروزي معاون پزشکي و دکتر علي خطير معاون ورزشي اين باشگاه به ملاقات پادواني بازيکن محبوب و دوست داشتني آبي ها رفتند و در خصوص آخرين شرايط اين بازيکن با او گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين ديدار صميمي با پيشنهاد سرپرست باشگاه استقلال، پادواني پذيرفت براي مسابقه جمعه شب برابر تراکتورسازي در ورزشگاه آزادي حضور يابد. با توجه به برنامه کميته مشوقين باشگاه براي ايجاد طرح موزاييکي به نام پادواني، مسئولان باشگاه نيز از اين برزيلي محبوب و خوش اخلاق دعوت کردند در ورزشگاه آزادي حضور يابد.
بلافاصله بعد از موافقت ايشان، باشگاه استقلال هماهنگي لازم را با مسئولان مربوطه آغاز کرد که در اين ميان تقدير و تشکر صميمانه خود را از سردار حسين رحيمي فرمانده انتظامي تهران بزرگ به دليل نهايت همکاري، الطاف و همراهي ايشان اعلام مي کند.
با هماهنگي انجام شده، پادواني روز جمعه همراه با همسر محترم خود جهت تماشاي ديدار استقلال و تراکتورسازي در ورزشگاه آزادي حضور مي يابد.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال توسط اعضای هیات مدیره، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد و در نخستین اقدام آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرد.

آتیلا حجازی که چند سالی از استقلال دور بود، چندی پیش با حضور در تمرین آبی پوشان با جواد نکونام و بازیکنان این تیم دیدار و گفت و گو کرد و حالا جانشین خواجه گیری برای امور سرپرستی تیم شده است.

خبر دیگر از استقلال این که جواد نکونام سرمربی آبی پوشان پنجشنبه شب با فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه و جانشین علی خطیر دیدار کرد. این دو یکدیگر را در مراسم ختم پدر یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال دیدند.

کد خبر 6095432

دیگر خبرها

  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر