Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- شرکت همراه اول اعلام کرد طي تفاهم نامه اي با سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس کشور، در نوسازي مدارس در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و ساير مناطق محروم کشور مشارکت مي کند.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سيار ايران، همراه اول به منظور گرامي داشت روز خبرنگار و 24 امين سالروز عرضه نخستين سيم کارت در ايران، در مراسم «شبي با اصحاب رسانه» از کمپين «مثل اول» رونمايي کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين مراسم شرکت ارتباطات سيار ايران دو تفاهم نامه با سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس کشور امضا کرد.
تفاهم نامه نخست درخصوص اعطاي کمک همراه اول به ساخت، تجهيز و نوسازي مدارس مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با اختصاص مبلغ 50 ميليارد ريال کمک بلاعوض و تفاهم نامه دوم در خصوص اعطاي کمک هاي جمع آوري شده مشترکان همراه اول براي تجهيز و نوسازي مناطق محروم از طريق راه اندازي سامانه #24* بود.
** کسب رتبه دوم شفافيت در بين شرکت هاي بورسي
«حميد فرهنگ» مديرعامل همراه اول در اين مراسم با اشاره به جايگاه اين اپراتور در صنعت اپراتوري تلفن همراه گفت: همراه اول در ايران و خاورميانه از نظر تعداد مشترک رتبه نخست، در آسياي جنوبي رتبه هفتم و در جهان در بين هزار و سه اپراتور تلفن همراه، رتبه هجدهم را داراست.
وي با بيان اينکه مشترکان ديتاي اين اپراتور رکورد سه هزار و 900 ترابايت ترافيک روزانه را ثبت کرده اند، افزود: ترافيک ديتاي همراه اول در چهار ماه امسال در همسنجي با پارسال رشد 2.6 برابري داشته و در مجموع روند ترافيک ديتا در شبکه (ماهانه)، 164 برابر رشد داشته است.
فرهنگ با اعلام اينکه رتبه شفافيت اطلاع رساني همراه اول در بورس در سال هاي گذشته همواره بهبود يافته است، خاطرنشان کرد: در آخرين ارزيابي صورت گرفته در پايان سال 96، همراه اول در بين 302 شرکت بورسي موفق به کسب عنوان دوم شفافيت شده است.
مديرعامل همراه اول در ادامه با اشاره به روند رو به رشد درآمد ديتا در اين شرکت اظهار داشت: در پنج سال گذشته درآمد حاصل از ديتا در همراه اول 28 برابر رشد داشته و به 35 هزار ميليارد ريال رسيد.
وي تاکيد کرد: همراه اول علاوه بر محافظت از کسب و کار اصلي قصد دارد، در ايجاد کسب و کارهاي نوظهور و نزديک به کسب و کار اصلي و فراتر از آن فعاليت کند.
به گزارش ايرنا، همراه اول پس از 25 سال تلاش در عرصه ارتباطات سيار، با توجه به تعداد مشترکان چند 10 ميليوني خود همچنان با کمبودها و مشکلات زيرساختي روبروست.
اين شرکت با وجود اين مشکلات در مجمع عمومي سال گذشته خود ترجيح داد به جاي توسعه زيرساخت ها، بهبود خدمات، تنوع محصولات و تقويت شرکت 98 درصد سود خود به ازاي هر سهم را بين سهام دارانش تقسيم کند؛ در حالي که تا پيش از مجمع عمومي قرار بود تنها 80 درصد اين سود تقسيم شود.
بر اساس صورت هاي مالي سال 95 اين شرکت، 716 ميليارد تومان سود خالص عملکرد تلفيقي شرکت همراه اول مبناي تقسيم سود ميان سهامداران بوده است و سهامداران ترجيح دادند به جاي توسعه شبکه، به ازاي هر سهم 700 تومان سود عايد خود کنند.
اقتصام* 3065**1584
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی/خسارتی گزارش نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، کریم علی نژاد شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع زمین لرزه ۴.۲ ریشتری ساعت ۲۱:۳۲ امشب، بلافاصله تیم‌های ارزیاب در سطح شهر و روستاهای اطراف شهرستان ارزیابی‌های اولیه را انجام دادند.

وی اضافه کرد: طی ارزیابی‌های انجام شده، تاکنون در این زلزله خسارات جانی و مالی گزارش نشده است.

فرماندار خوی اظهار کرد: تمام ادارات و نهادهای مسؤول به محض وقوع زلزله به حالت آماده باش درآمدند و این امر همچنان ادامه دارد.

ساعت ۲۱:۳۲ شنبه زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در عمق ۱۳ کیلومتری شهرستان خوی را لرزاند.

کد خبر 6083851

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر اختصاص یافت
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی هستند
  • اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی/خسارتی گزارش نشده است
  • فعالیت ۳۰ مجمع خیرین مدرسه‌ساز در آذربایجان شرقی