Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@10:58:19 GMT

زمان پرداخت سود سهام شرکت توسعه معادن و فلزات (ومعادن)

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۵۰۵۷

زمان پرداخت سود سهام شرکت توسعه معادن و فلزات (ومعادن)

بر اساس اطلاعیه منتشره از سوی شرکت سرمایه گذاری توسعه‌ معادن‌ و فلزات‌ با نماد ومعادن در سامانه کدال , زمان بندی پرداخت سود به سهامداران حقیقی و حقوقی نماد مذکور در سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ به شرح تصویر ذیل است .

لازم به یادآوری است که مجمع عمومی ومعادن در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۱۷  برگزار گردید و ۲۰۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم تقسیم نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاضرین در جلسه مجمع عمومی :

سهامدارتعداد سهامدرصدموسسه صندوق بازنشستگی و حمایت کارکنان فولاد۲۸۸۶۷۵۴۲۷۰.۹۳ %شرکت سرمایه گذاری صدر تامین۱۳۲۴۳۶۳۲۰۹۴.۲۷ %بانک پاسارگاد۱۶۷۷۳۰۲۱۲۲۵.۴۱ %سایر (سهامداران حقیقی و حقوقی زیر ۵ درصد۳۹۵۵۸۰۲۵۲۷۱۲.۷۶ %موسسه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر۵۸۶۴۲۵۷۸۰۶۱۸.۹۲ %مجتمع فولاد مبارکه۱۲۴۳۱۸۰۶۶۰۵۴۰.۱ %جمع۲۵۵۴۲۲۰۷۶۹۶۸۲.۳۹ %

ساتین

اخبار شرکت توسعه معادن و فلزات (ومعادن) اخبار مجامع بورسی بزرگترین شرکتهای ایران بورس نیوز زمانبندی پرداخت سود نقدی شرکت ها سهامداران توسعه معادن و فلزات (ومعادن) سود سهام سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) سود سهام شرکتهای بورسی شرکت های زیرمجموعه فولاد مبارکه مجمع توسعه معادن و فلزات (ومعادن) ۱۳۹۷-۰۵-۱۸مدیر

منبع: ساتین

کلیدواژه: بورس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معادن و شرکت‌های خصوصی سهم مسئولیت اجتماعی خود را پرداخت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار در چهاردهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با اشاره به نقش مهم مسئولیت اجتماعی معادن و شرکت‌ها در ارتقاء خدمت رسانی به مردم گفت: همه بنگاه‌های اقتصادی که در استان درآمد دارند باید سهم مسئولیت اجتماعی خود را طبق قانون پرداخت کنند.

سید محمدآقامیری افزود: این قابل قبول نیست که آلایندگی‌ها و مشکلات این بنگاه‌ها برای استان باشد، اما درآمدهایشان خارج از استان صرف شود.

وی پاسخگویی به مردم در دستگاه‌های مختلف با هدف احصاء و حل مشکلات آنان را از معیار‌های سنجش مدیران در سال ۱۴۰۳ دانست و گفت: حل مشکلاتی که سالیان سال اسباب ناراحتی مردم شده است از اولویت‌های دولت سیزدهم است و با هیچ مدیری که در این مورد کم کاری کند مماشات نخواهد شد.

آب و مسکن مهمترین مشکلات مردم 

وی مشکل آب روستا‌ها و مسکن را مهمترین مشکلات اساسی مردم بیان کرد و افزود: با قول وزیر نیرو مبنی بر آماده سازی زیر ساخت‌ها برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن که ۸۰ درصد پیشرفت داشته باشند همه مسئولان استان باید تلاششان را روی این موضوع متمرکز کنند. 

استاندار با تشکر ویژه از مردم قم برای حضور پرشور در انتخابات و رقم خوردن مشارکت ۵۰ درصدی در استان قم گفت: حضور مردم قم نسبت به متوسط کشور ۹ درصد بیشتر بود که نقش علما، فضلاء و دستگاه‌های مختلف به ویژه دستگاه‌های فرهنگی غیر قابل انکار است.

تحقق ۱۰۳ درصدی درآمد‌های استان

محمد جواد شاکر آرانی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان هم در این جلسه از تحقق ۱۰۳ درصدی در بخش درآمد‌های استان در ۱۱ ماه گذشته خبر داد و افزود: با توجه به میزان مصوب درآمد استان که ۴هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است شاهد ۳ درصد افزایش بیشتر از مصوبه بوده‌ایم که بخشی مربوط به درآمد‌های مالیاتی و بخشی مربوط به سایر درآمد‌ها است. 

با دستور استاندار، تهیه گزارشی از مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و تامین زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن در اولویت دستور کار سال آینده این شورا قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • چرا سود سهام عدالت‌ بعضی افراد کم شده؟ | جزئیات مبالغ مرحله دوم سود سهام عدالت ؛ از سهام ۴۵۲ هزار تومانی تا یک میلیونی
  • سهامداران عدالت بخوانند/ سود سهام‌عدالت این افراد کم شد + مبلغ واریزی
  • اگر سود سهام عدالت‌تان کم شده بخوانید
  • گیلان چراغ بعدی برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت را روشن خواهد کرد
  • تحقق برنامه تحولی هلدینگ شوینده؛ کام سهامداران شیرین شد
  • در نیمه دوم اسفند ۳۴ ناشر سود سهامداران خود را پرداخت کردند
  • افزایش سرمایه ذوب آهن اصفهان در مجمع فوق العاده این شرکت تصویب شد
  • واگذاری بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال از سهام شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران
  • عیدی گروه انتخاب الکترونیک آرمان به سهامداران
  • معادن و شرکت‌های خصوصی سهم مسئولیت اجتماعی خود را پرداخت کنند