Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی گفت: در نشست‌های آتی با مقامات کشور جمهوری آذربایجان موانع و مشکلات پایانه مرزی بیله‌سوار و صادرات آن بررسی و برطرف می‌شود. ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عباس آخوندی ظهر امروز در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار داشت: خوشبختانه سرمایه‌گذاری بسیار خوبی هم در بخش پایانه بار و هم پایانه مسافر و هم محوطه‌سازی پاینه مرزی بیله‌سوار صورت گرفته است و این پایانه با شبانه‌روزی شدن خدمات مرزی به یکی از پایانه‌های فعال کشور تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از نظر صادرات روزانه میانگین 176 کامیون از این پایانه رفت و آمد می‌کند و ورود روزانه 6 هزار مسافر خارجی تبعه جمهوری آذربایجان که رقم قابل توجهی است اهمیت پایانه مرزی بیله‌سوار را نشان می‌دهد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: پایانه مرزی و گمرک بیله‌سوار از نظم خوبی برخوردار است و توجه بیشتری به این پایانه خواهد شد تا جزءو مرزهای بسیار فعال کشوری قرار گیرد.

آخوندی با اشاره به تردد بیش از یک میلیون و 50 هزار مسافر در سال گذشته از پایانه مرزی بیله‌سوار و پیش بینی افزایش این رقم تا پایان امسال گفت: روابط بسیار صمیمانه و خوبی با کشور دوست و همسایه جمهوری آذربایجان داریم و در نشست‌های آتی با مقامات دو کشور موانع و مشکلات پایانه و صادرات بررسی و مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود که در این نمایشگاه، چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور دارند.

امروز وزیر کشور در بازدید از این نمایشگاه به غرفه استان اردبیل رفت و از فعالیت های اقتصادی استان بازدید کرد و در جریان روند اجرای زنجیره ارزش در استان اردبیل قرار گرفت.

طرح راهبردی زنجیره ارزش دومین سال است که در استانها اجرایی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • آفریقا، اقیانوس فرصت‌ها برای تجار و بازرگانان ایرانی/ضرورت صادرات برای تحقق جهش تولید
  • آفریقا، اقیانوس فرصت‌ها برای تجار و بازگانان ایرانی/ضرورت صادرات برای تحقق جهش تولید
  • خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو | مردم هم می توانند این خودروها را ثبت نام و خریداری کنند