Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@03:10:10 GMT

دعوت وزیر دفاع سوریه از سرلشکر باقری برای سفر به سوریه

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۵۲۶۹

دعوت وزیر دفاع سوریه از سرلشکر باقری برای سفر به سوریه

در تماس تلفنی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با وزیر دفاع سوریه، سپهبد علی ایوب از سردار باقری برای سفر به سوریه دعوت به عمل آورد.

به گزارش مشرق به نقل از سپاه نیوز، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپهبد علی ایوب وزیر دفاع کشور سوریه، در تماس تلفنی، پیرامون آخرین وضعیت منطقه نبرد و شکست‌های پی در پی تروریست‌ها در سوریه  گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر باقری در این گفت‌وگو با تبریک پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه در مناطق مختلف به ویژه درعا و مناطق جنوب این کشور، اظهار امیدواری کرد که ارتش این کشور بتواند گام‌های آخر مبارزه با تروریست‌ها را محکم تر از گذشته برداشته و مردم سوریه در آینده نزدیک  شاهد خروج تروریست‌ها و دیگر نیروهای اشغالگر و بیگانه از تنف و شرق فرات باشند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با بیان اینکه امیدواریم به زودی شاهد  بازگشت مردم مقاوم سوریه به شهرها و روستاهای خود باشیم، برلزوم بازسازی هرچه سریعتر مناطق آزاد شده و آغاز فعالیت‌های اقتصادی در این مناطق تاکید کرد.

سپهبد علی ایوب نیز در این گفت‌وگو، ضمن قدردانی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دولت، ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمایت  مستمر از مردم سوریه در مبارزه طولانی مدت با تروریست‌های تکفیری و موضع‌گیری‌های شجاعانه مسئولین جمهوری اسلامی ایران، از شرایط و روند پیروزمندانه در میادین نبرد اعلام رضایت کرد و از سرلشکر باقری برای حضور در سوریه دعوت به عمل آورد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام ترامپ شهید حسین پور سرلشگر باقری سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص

در پی حملات گروه تروریستی داعش به استان حمص واقع در مرکز سوریه، ۱۳ تن از نیروهای ارتش این کشور و نیروهای کمکی آن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار سایت خبری المیادین در سوریه امروز جمعه گزارش کرد ۱۳ تن از نیروهای ارتش و نیروهای کمکی این کشور در منطقه «رسم الکوم» در بادیه شرقی حمص در مرکز سوریه بر اثر حمله گروهک‌های داعش به شهادت رسیدند.

دو هفته پیش نیز ۲۲ تن از اعضای تیپ قدس متشکل از داوطلبان فلسطینی در نیروهای کمکی سوریه بر اثر کمین داعش در منطقه «السخنه» حمص به شهادت رسیدند.

گروهک‌های داعش در بادیه سوریه مستقر هستند و از پایگاه آمریکایی «التنف» به عنوان پناهگاه استفاده می‌کنند و همچنین حملات مکرری را به اتوبوس‌های غیرنظامی و نظامی انجام می‌دهند که تاکنون منجر به شهادت تعداد زیادی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته