Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@11:57:20 GMT

متلک‌های فضای مجازی برای تتلو/ پس چی شدن تتلیتیا!

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۵۳۷۲

رکنا: روزنامه اعتماد نوشت: کنسرت امیر مقصودلو یا همان «تتلو» در ترکیه کنسل شده و اهالی توییتر با شنیدن این خبر جشن و پایکوبی در فضای مجازی را آغاز کرده‌اند.

تتلو، برخلاف اینستاگرام در توییتر نه ‌تنها طرفدار ندارد که منتقدان بسیاری دارد. منتقدانی که از شنیدن خبر فروش نرفتن بلیت‌های کنسرت او، نه ‌تنها ناراحت نشدند که حتی آن را دستمایه شوخی و خنده کردند و هشتگ «کنسرت» را داغ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه نوشته‌های جمع ‌شده در این هشتگ و در روز چهارشنبه آن قدر بامزه و سرشار از طنز ایرانی بود که تعدادی از آن را انتخاب کردیم:

«کنسرتش به خاطر فروش فقط ٢٧٣ بلیت کنسل شده، زندگی هنوز خوشگلیاش رو داره»، «ای بابا این کنسرت هم که کنسل شد، حالا با گوجه‌هایی که خریدم بهش پرت کنم چی کار کنم»، «خوب شد این کنسرت وسط این ‌همه بدبختی کنسل شد تا یه روزنه امیدی باقی بمونه، کمرمون داشت می‌شکست»، «یعنی اگه من کنسرت می‌ذاشتم حداقل ٥٠٠ بلیت می‌فروختم، این چه‌ جوری نتونسته، خودش شاهکار به حساب میاد»، «بچه همسایه ما بره تو پارک کله‌معلق بزنه بیشتر از این آدم جمع می‌شه تو پارک»، «پسرعمه من گیتار می‌زنه و می‌خونه حداقل ٣٠٠ تا»، «با ٤ میلیون فالوئر، ٢٧٣ بلیت فروخته، حالا عصبانیه داره به همه‌شون فحش می‌ده... خدایا شکرت، اینا هم بزنن آنفالوش کنن»، «مهم نیست این کنسرت کنسل شده، مهم اینه که ٢٧٣ نفر داریم که حاضرن برن کنسرت»، «شاخص امید به زندگیم افزایش پیدا کرد: کنسرت تتلو کنسل شد»، ‌«خانوما، آقایون؛ فالوئر به کسی وفا نکرده...درس عبرت بگیرین»، «به نظرم همین تعدادی هم که بلیت خریدن، فراتر از انتظار بودن»، «واقعا انتظار داشته این بچه دبیرستانیا تو این وضعیت از مامانشون پول بگیرن و برن ترکیه؟»، «معلومه، این تتلیتیا هیچ کدوم به سن قانونی نرسیدن که بتونن بدون اجازه والدین از مرز خارج شن»، «داستان کوتاه طنز: کنسرت تتلو فروش نرفت»، «حالا اینکه خودش رو فالوئرهاش حساب کرده بود هیچ، بعضی‌ها رو بگو که رو فالوئرهای این حساب کرده بودن»، «همون موقع که گرفتنش و گفت فالوئرهام میان دنبالم و کلا ١٠ نفر رفتن باید می‌فهمید و دیگه کنسرت نمی‌ذاشت»، «آقا این می‌گفت استادیوم آزادی واسه کنسرتم جا نداره» و «ارتش فیک هم شکست خورد».

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ترکیه فضای مجازی توییتر کنسرت تتلو عکس روزنامه زن من زندگی ایران حوادث فیلم ایرانی طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت‌فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن در سامانه باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی تراکتور و ذوب‌آهن

قیمت بلیت این دیدار () هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط تراکتور و ذوب‌آهن

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747363

دیگر خبرها

  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران