Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی ظهر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه بابیان اینکه مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی تاریخ دهم مرداد سال گذشته به ارتکاب جرم ارتشا دستگیر و با صدور رأی قرار بازداشت موقت روانه زندان شد، ابراز داشت: بعد از مرحله صدور کیفرخواست پرونده این مدیرکل دولتی استان سمنان به دادگاه درنهایت منتهی به صدور محکومیت ایشان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا به درخواست و اعتراض محکوم‌علیه و موکل این مدیرکل دولتی و ارسال پرونده او برای تجدیدنظر درنهایت هشتم مردادماه محکومیتی اسماعیل صادقی در دادگاه تجدیدنظر صادر و در تاریخ پانزدهم مرداد امسال حکم ایشان برای اجرای احکام به دادسرا به مرحله اجرا گذاشته شد.

دادستان مرکز استان سمنان ضمن بیان اینکه با حکم شعبه ۱۰۳دادگاه کیفری دو سمنان، هشتم مرداد ۹۷ رأی نهایی صادر شد، ابراز داشت: مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی استان سمنان به علت ارتکاب به ۹ فقره ارتشا به هشت سال حبس، انفصال دائم از خدمات دولتی، تحمل شلاق تعزیری، جزای نقدی و ضبط اموال ناشی از ارتشاء محکوم شد.

آسیابی اضافه کرد: جرم مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی استان سمنان نوع جرائم اقتصادی محسوب می‌شود و طبق تبصره ۳۶ قانون مجازات اسلامی چنانچه جرائم ارتکابی از نوع میزان یک میلیارد ریال بیشتر باشد انتشار حکم از طریق رسانه ملی و روزنامه‌های کثیر انتشار الزامی است.

کد خبر 4370249

منبع: مهر

کلیدواژه: جرایم اقتصادی دادگستری استان سمنان بوشهر گرگان روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه مشهد شهرکرد شیراز یاسوج سانحه تصادف بیرجند کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی استانداری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه وشهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده است، گفت: طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح انجام شده و به زودی روند ساخت این واحدها آغاز می شود.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد:  بخش عمده ای از پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق تفاهم نامه و به صورت مشارکتی  ساخته می شود و بخش دیگه ای از پروژه ها هم به در قالب تفاهم نامه ساخته می شود که با اعطای زمین ازسوی  دستگاه ها مسکن برای متقاضیان ساخته می شود.

وی توضیح داد: پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • صدور هشدار نارنجی در سمنان/ احتمال سیلاب نقطه‌ای در منطقه