Web Analytics Made Easy - Statcounter

آینده مدافع کلمبیایی بارسلونا به احتمال قریب به یقین در لیگ برتر رقم خواهد خورد.

طرفداری - اورتون امیدوار است در آخرین ساعات باقی مانده از نقل و انتقالات، خرید یری مینا از بارسلونا را نهایی کند.

یری مینا که در زمستان امسال از پالمیراس برزیل خریداری شد، در لیست بارسا برای فصل پیش رو قرار ندارد و به همین دلیل هم مذاکرات با مشتریان این بازیکن مدت‌هاست آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورتون، المپیک لیون و منچستریونایتد تیم‌هایی هستند که بیشترین علاقه را به این مدافع نشان داده‌اند. گرچه شیاطین سرخ به نظر از کورس خرید او کنار کشیده‌اند.

به گزارش اسکای اسپورتس، سران اورتون هم اکنون در بارسلونا هستند تا کار خرید یری مینا را نهایی کنند. اورتون در خط دفاعی کمبود بازیکن دارد و مارکو سیلوا از باشگاه خواسته این پست تقویت شود. حالا باید دید طرفین در حالی که تنها چند ساعت به پایان فرصت نقل و انتقالات در لیگ برتر باقی مانده، به توافق می‌رسند یا خیر. قیمت مینا حدود 30 میلیون یورو برآورد می‌شود.

گفتنی است اورتون بنا بر ادعای منابع موثق، آندره گومز را هم می‌خواهد اما مشخص نیست گام آخر را برای جذب قرضی این بازیکن در مذاکره با بارسلونا برمی‌دارد یا نه. 

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیاسپانیالالیگابارسلوناانگلستانلیگ جزیرهنقل و انتقالات خارجیبرچسب‌ها: یری مینانقل و انتقالات بارسلونااورتوننقل و انتقالات اورتونآندره گومز برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر مذاکرات فولام با سویا برای جذب قرضی سرخیو ریکومدیران اورتون هم اکنون در بارسلونا هستند تا کار خرید یری مینا را تمام کننددانلود؛ حضور پائولو مالدینی و لئوناردو در کمپ میلانتوییت داغ گری نویل: قرار است منچستریونایتد سه خرید داشته باشد!موندو: علاقه جدی پاری سن ژرمن و موناکو به جذب ایوان راکیتیچدانلود؛ تمام 58 گل رودریگو پالاسیو برای اینتر (قسمت دوم)مدیر ورزشی هوفنهایم: سرمربی بعدی باشگاه را در زمستان مشخص خواهیم کرددانلود؛ تبریک تولد فیلیپو اینزاگی توسط باشگاه میلانتلاش منچستریونایتد برای جذب دیگو گودینسلطانی فر: رسیدگی و توجه به ورزش بانوان، اولویت دولت و تاکید آقای رییس جمهور استاحتمال انتقال قرضی مارلون سانتوس به نیوکاسلرسمی؛ فیلیپ بنکوویچ به لسترسیتی پیوستمذاکرات فولام با والنسیا برای کشاندن مارتین مونتویا به لندنرینکون: بازی با لیورپول خیلی سخت بود؛ بلوتی نشان داد که آماده استرسمی؛ لوکاس پرز از آرسنال به وست هم پیوستمراسم رونمایی از متئو کواچیچ در چلسیشیرر: منچستریونایتد بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد؛ نباید آنها را از جمع مدعیان خط زدلستر سیتی قصد فروش هری مگوایر را نداردمورینیو: مطمئن نیستم خرید جدیدی در راه باشد؛ رفتار رسانه ها به گونه ای است که انگار سقوط کرده ایم!غیررسمی؛ فرانک زامبو آنگیسا، هافبک مارسی به فولام پیوست بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه رسمی؛ تیبو کورتوا به رئال مادرید پیوسترسمی؛ کپا آریزابالاگا به چلسی پیوسترسمی؛ متئو کواچیچ به چلسی پیوسترسمی؛ دنیل ارزانی به منچسترسیتی پیوستدر اهواز، شیشه اتوبوس پرسپولیس را با سنگ شکستندتصور مسی از پیوستن کورتوا به رئال مادرید (کاریکاتور)ناامیدی رو به رشد مورینیو در واپسین ساعات از نقل و انتقالات؛ منچستریونایتد نمی خواهد به کسی باج بدهدغیررسمی؛ سامان قدوس به هوئسکا، تیم تازه لالیگایی شده در فوتبال اسپانیا پیوستمتئو کواچیچ امروز در تست پزشکی چلسی شرکت می‌کندرسمی؛ اتلتیک بیلبائو، پرداختِ بند فسخ کپا را توسط چلسی تایید کردپرز به امید آرام شدن مودریچ، جلسه با وی را به تعویق انداخت؛ تکلیفِ لوکا، احتمالا جمعه مشخص خواهد شداسکولز: فکر نمی کنم منچستریونایتد برای قهرمانی بجنگد؛ مورینیو باید به دنبال راه چاره ای باشدرسمی؛ الحاجی گرو به استقلال تهران پیوستفوری؛ مورینیو: مطمئن نیستم که خرید دیگری داشته باشیم؛ به بازار فکر نمی کنمفوری؛ مورینیو: مطمئن نیستم که خرید دیگری داشته باشیم؛ به بازار فکر نمی کنم 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس (به همراه آدرس کانال)در انتظار فکیر ...تاتنهام پیشنهاد دیگری برای جک گریلیش ارسال نخواهد کرد.توئیت قابل توجه گری نویل: «روز پایانی نقل و انتقالات هستش! تمامش رو‌ به صورت بی پرده در اسکای اسپورتس نیوز ببینید! یونایتد قراره 3 خرید داشته باشه!!!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید

اشتباه داوری دیگری علیه ناتینگهام فارست تایید شد.

طرفداری | با وجود واکنش‌های منفی به بیانیه ناتینگهام فارست، حالا صحبت‌های آن‌ها تایید می‌شود. 

بین دو نیمه بازی اورتون و ناتینگهام فارست، اوانجلوس ماریناکیس قصد داشت علیه داوران این دیدار بیانیه صادر کند. به نظر می‌رسید در نیمه اول حداقل 2 بار به نفع تیم او پنالتی اعلام نشده است. با این حال با تلاش اطرافیان مالک عصبانی، این بیانیه تنها چند ثانیه پس از سوت پایان بازی منتشر شد. آن‌ها نوشته بودند:

سه تصمیم به شدت اشتباه رخ داد. سه پنالتی به نفع ما گرفته نشد که به راحتی این را نمی‌پذیریم. به کمیته داوران لیگ برتر انگلیس هشدار داده بودیم که داور VAR (استوارت اتول) طرفدار لوتون تاون است (دیگر رقیب فارست). آن‌ها او را عوض نکردند. صبوری ما زیر سوال رفته است. از گزینه‌هایمان استفاده خواهیم کرد. 

این بیانیه با موجی از واکنش‌های منفی همراه شد. در حالی که چند تیم این بیانیه را به تمسخر گرفته بودند، اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که به این پرونده ورود خواهد کرد. گری نویل در تلویزیون اسکای معتقد بود مارک کلاتنبرگ، مشاور داوری ناتینگهام فارست به دلیل توصیه‌های اشتباه سریعا باید از شغلش کناره‌گیری کند. با این حال، حقیقت ماجرا مانند دفعات گذشته بار دیگر به نفع فارست فاش شد. کمیته داوران لیگ برتر که چند بار به دلیل اشتباهات داوری از ناتینگهام فارست عذرخواهی کرده بودند، امروز نیز تایید کردند در دیدار با اورتون علیه این تیم ناداوری صورت گرفته است. هاوارب وب شخصا این موضوع را به اطلاع باشگاه رسانده است. فارست که در فصل جاری با کسر 4 امتیاز نیز مواجه شده، اکنون تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. 

فریاد مالک ناتینگهام فارست: هر هفته علیه ما سوت می‌زنید!

یکی از صحنه‌های جنجالی دیدار اورتون و ناتینگهام فارست

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد