Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@02:48:55 GMT

پوئل: مگوایر به منچستر می رود ولی تنها برای دو ساعت

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۵۷۴۰

پوئل: مگوایر به منچستر می رود ولی تنها برای دو ساعت

مدافع ملی پوش لسترسیتی، آبی پوش باقی می ماند.

طرفداری- کلود پوئل، سرمربی فرانسوی لسترسیتی، از تداوم حضور هری مگوایر در تیمش اطمینان دارد.

به گزارش اسکای، مگوایر پس از درخشش در جام جهانی 2018، به یکی از اهداف اصلی منچستریونایتد در خط دفاع تبدیل شد ولی روباه ها برابر پیشنهادهای مختلف برای این بازیکن مقاومت کردند تا او هنوز بازیکن لسترسیتی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آستانه رویارویی لسترسیتی و منچستریونایتد در هفته نخست لیگ برتر انگلیس، پوئل سفر موقت مگوایر به منچستر را تایید کرد:

می توانم تایید کنم که او عازم منچستر خواهد شد. اما تنها برای دو ساعت که ما روز جمعه در آنجا بازی خواهیم کرد. من از حفظ هری و تمامی بازیکنان خوب مان خوشحالم. ما ریاض (محرز) را از دست دادیم که مهره ارزشمندی برای ما بود اما مهم این است که بهترین بازیکنان مان را در تیم نگه داریم.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیانگلستانلیگ جزیرهمنچستریونایتدلسترسیتینقل و انتقالات خارجیبرچسب‌ها: منچستریونایتد-لسترسیتیهری مگوایرکلود پوئلاسکای اسپورتس برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر غیررسمی؛ یری مینا و آندره گومز از بارسلونا به اورتون پیوستندانتقال کالینیچ به اتلتیکو مادرید امروز اعلام می شودگزارش تصویری؛ آخرین تمرین المپیاکوس پیش از بازی با لوسرنانصراف تاتنهام از خرید جک گریلیششفر: امیدوارم برابر تراکتورسازی سه امتیاز را بگیریم؛ گرو خودش دوست داشت به استقلال بیایدمذاکرات فولام با سویا برای جذب قرضی سرخیو ریکومدیران اورتون هم اکنون در بارسلونا هستند تا کار خرید یری مینا را تمام کننددانلود؛ حضور پائولو مالدینی و لئوناردو در کمپ میلانتوییت داغ گری نویل: قرار است منچستریونایتد سه خرید داشته باشد!موندو: علاقه جدی پاری سن ژرمن و موناکو به جذب ایوان راکیتیچدانلود؛ تمام 58 گل رودریگو پالاسیو برای اینتر (قسمت دوم)مدیر ورزشی هوفنهایم: سرمربی بعدی باشگاه را در زمستان مشخص خواهیم کرددانلود؛ تبریک تولد فیلیپو اینزاگی توسط باشگاه میلانتلاش منچستریونایتد برای جذب دیگو گودینسلطانی فر: رسیدگی و توجه به ورزش بانوان، اولویت دولت و تاکید آقای رییس جمهور استاحتمال انتقال قرضی مارلون سانتوس به نیوکاسلرسمی؛ فیلیپ بنکوویچ به لسترسیتی پیوستمذاکرات فولام با والنسیا برای کشاندن مارتین مونتویا به لندنرینکون: بازی با لیورپول خیلی سخت بود؛ بلوتی نشان داد که آماده استرسمی؛ لوکاس پرز از آرسنال به وست هم پیوست بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه رسمی؛ تیبو کورتوا به رئال مادرید پیوسترسمی؛ کپا آریزابالاگا به چلسی پیوسترسمی؛ متئو کواچیچ به چلسی پیوسترسمی؛ دنیل ارزانی به منچسترسیتی پیوستدر اهواز، شیشه اتوبوس پرسپولیس را با سنگ شکستندتصور مسی از پیوستن کورتوا به رئال مادرید (کاریکاتور)غیررسمی؛ سامان قدوس به هوئسکا، تیم تازه لالیگایی شده در فوتبال اسپانیا پیوستناامیدی رو به رشد مورینیو در واپسین ساعات از نقل و انتقالات؛ منچستریونایتد نمی خواهد به کسی باج بدهدمتئو کواچیچ امروز در تست پزشکی چلسی شرکت می‌کندپرز به امید آرام شدن مودریچ، جلسه با وی را به تعویق انداخت؛ تکلیفِ لوکا، احتمالا جمعه مشخص خواهد شداسکولز: فکر نمی کنم منچستریونایتد برای قهرمانی بجنگد؛ مورینیو باید به دنبال راه چاره ای باشدرسمی؛ الحاجی گرو به استقلال تهران پیوستفوری؛ مورینیو: مطمئن نیستم که خرید دیگری داشته باشیم؛ به بازار فکر نمی کنمویری: یوونتوس بهترینِ بهترین ها را خریده است؛ حالا در اروپا از یوونتوس می ترسندویری: یوونتوس بهترینِ بهترین ها را خریده است؛ حالا در اروپا از یوونتوس می ترسند 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس (به همراه آدرس کانال)مینا در حال انجام تست های پزشکی اورتون است.رکورد دار مالش در کتاب گینس کواچیچ: با رئال زیاد تمرین نکردم چون به شدت مشتاق پیوستن به چلسی بودم. مودریچ در انتقالم نقشی کلیدی داشتکلود پوئل سرمربی لسترسیتی تأیید کرد مگوایر در حال رفتن به شهر منچستر استتو اين فرصت باقى مانده منچستر جز پورعلى گنجى مدافع ديگه اى گيرش نمياد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امروز موفق شد با گل‌های یوشکو گواردیول و ارلینگ هالند مقابل ناتینگهام فارست به پیروزی ۲-۰ برسد. ستاره نروژی خط حمله سیتیزن‌ها پس از مصدومیت کوتاه به ترکیب تیمش بازگشت و توانست گل دوم را به ثمر برساند.

حالا منچستر سیتی با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال فقط یک امتیاز کمتر دارد و در موقعیت فوق‌العاده‌ای برای قهرمانی قرار گرفته است. آنها در دیدار بعدی روز شنبه هفته آینده به مصاف ولورهمپتون خواهند رفت.

هالند در مصاحبه با اسکای اسپورت پس از پایان بازی در مورد حس و حالش بعد از بازگشت به ترکیب، پیروزی امشب و برنامه‌های سیتی برای بازی‌های بعدی صحبت کرد.

او گفت:«یک برد مهم، در حال حاضر این مهمترین چیز است. مهم نیست چگونه این کار را انجام دهیم، مهم برنده شدن و گرفتن سه امتیاز است، و بله، بازگشت به ترکیب خوب است و حس خوبی دارد.»

او درباره عملکرد سیتی در این بازی گفت:«ما می‌دانیم که آنها در کجای جدول هستند، بنابراین می‌دانستیم که بازی امروز یک جنگ خواهد بود. زمین خوبی برای بازی نبود اما ما نمی‌توانیم در مورد این چیزها شکایت کنیم.»

او سوس درباره برنامه سیتی تا بازی با ولوز گفت:«از همین امشب به بازی بعدی فکر می‌کنیم. سه امتیاز را گرفتیم، دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی