Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد ساداتی نژاد ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شرایطی که حجم اطلاع رسانی ناصحیح دشمن موجب برهم زدن جو عمومی مردم شده است دولت و سران کشوری باید به صورت مداوم اطلاع رسانی صحیح انجام دهد.

وی ادامه داد: حرکت جامعه در بستر اطلاعاتی اشتباه راه انداخته شده توسط دشمن و همسویی برخی از جریان ها با آن، موجب به بیراه رفتن جامعه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در ادامه به وضعیت نامناسب واحدهای صنعتی فرش ماشینی در کاشان و آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: هم اکنون زندگی ۵۵ هزار نفر به صورت مستقیم به این واحد های صنعتی بستگی دارد.

وی تک بعدی بودن صنعت شهرستان در بخش فرش ماشینی را هم فرصتی برای پیشرفت و توسعه شهرستان دانست و هم موجب ضعف دانست و افزود: تک بعدی بودن موجب شده کوچکترین نوسان در قیمت مواد اولیه، معیشت هزاران نفر ار تحت تاثیر قرا دهد.

ساداتی نژاد از پیگیری مردم و صاحبان صنایع شهرستان در جلسات متعدد با وزیر و معاون وزیر خبر داد و ابراز امیدواری کرد مشکلات مالیاتی و تخصیص ارز دولتی برای وارد کردن مواد اولیه حل شود.

وی در ادامه با اشاره به جمعیت ۸۰ درصدی دو شهرستان در تامین اجتماعی گفت: تکمیل بیمارستان نیمه کاره تامین اجتماعی به عنوان درخواست ۱۵ ساله مردم توسط دولت باید انجام گیرد.

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پس از الحاق بیمارستان شهید بهشتی کاشان به دانشگاه علوم پزشکی در ۱۶ سال قبل، دولت قول مساعد داد تا یک بیمارستان مجهز تامین اجتماعی در دو منطقه کاشان و آران و بیدگل احداث شود ولی تاکنون این قول توسط دولت های مختلف اجرا نشده است.

وی از تکمیل بخش اول بیمارستان ۱۴۴ تخت خوابی امام حسن(ع) و تکمیل صدرصدی بیمارستان ثامن الحجج (ع) تا بهمن امسال خبر داد و اظهار داشت: تکمیل این دو بیمارستان که با مشارکت خیران در دست اقدام است بسیاری از مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان را حل می کند.

کد خبر 4370267

منبع: مهر

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی فرش ماشینی واحد های تولیدی بوشهر روز خبرنگار گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه مشهد شهرکرد شیراز یاسوج سانحه تصادف بیرجند کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی استانداری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات تمام شد و کسی که با کسب بیشترین آرا به مجلس رفته است، باید کار و عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مصطفی معینی، امروز_ سه‌شنبه هفتم فرودین-درحاشیه زیارت امامزاده عبدالله لتحر با تبریک ولادت میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: مجلس دوازدهم از هفتم خرداد رسماً کار خود را آغاز می‌کند، اما از هم‌اکنون برای شناسایی مشکلات حوزه انتخابیه کاشان و آران‌وبیدگل تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دیگر وقت شعار دادن نیست، افزود: مردم اعتماد، لطف و آبرویشان را در پای صندوق‌های رأی گذاشتند و نماینده خود را در انتخابات مجلس برگزیدند و الان نوبت این است که فرد منتخب پایبند به اعتماد و مشارکت آنها در راستای پیشرفت و توسعه حوزه انتخابیه خود گام بردارد.

منتخب مردم کاشان و آران‌وبیدگل در مجلس شورای اسلامی نشستن روی صندلی مجلس را جایگاه خطیری دانست و گفت: نمایندگان باید وفادار به اعتماد و اهتمام مردم در هنگام انتخابات باشند، زیرا عرصه‌های بزرگ مسئولیت، خطاهای بزرگ‌تری هم دارد، پس مبادا رفتارهایشان قبل و بعد از نمایندگی فرق کند.

معینی با گرامیداشت یاد تمام شهیدان کشور به‌ویژه شهدای منطقه لتحر کاشان اضافه کرد: امنیت، آرامش و آسایش امروز را مدیون خون شهدا هستیم و ان‌شاءالله کارگزاران نظام و خدمت‌گزاران مردم بتوانند راه آنها را ادامه دهند.

به گزارش ایمنا، مصطفی معینی، نماینده منتخب مردم کاشان و آران‌وبیدگل در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدار صمیمانه با اهالی لتحر علاوه بر شنیدن دغدغه‌ها و درخواست‌های آنها با حضور در مزار شهیدان این منطقه فاتحه‌ای قرائت کرد.

کد خبر 739243

دیگر خبرها

  • مشارکت ۱۵ هزار نفر در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • ورود مسافران نوروزی به این منطقه گردشگری محبوب ممنوع شد
  • ورود گردشگران به این مناطق گردشگری ممنوع شد
  • ورود گردشگران به این کویر ممنوع شد
  • شاخص‌های اقتصادی بیانگر جهت‌گیری صحیح فعالیت‌های دولت در کردستان است 
  • نگاهی به آیین سنتی هوم بابایی در آران و بیدگل + فیلم
  • انجام ۱۸۲ هزار ماموریت توسط اورژانس در کشور
  • ۴ واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل پلمب شد
  • منتخب مردم باید عملگرایی را جایگزین شعارهایش کند
  • منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند