Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@11:30:42 GMT

سه متهم فوت 2 فوتبالیست یزدی بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۵۹۰۱

سه متهم فوت 2 فوتبالیست یزدی بازداشت شدند

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دادگستری یزد ، علی اکبر شمس افزود: پس از دستور مستقیم دادستان کل کشور به دادستان یزد برای پیگیری، بلافاصله بعد از تشکیل پرونده اقدام قانونی انجام شد.
وی از تحقیق کامل از خانواده ها ، اولیای دم ، شهود و مطلعان در محل حادثه خبر داد و گفت: فیلم صحنه جرم ، مطالعه و بررسی شده تا ابعاد دقیق حادثه روشن شود
این مسئول قضایی تصریح کرد: چون بیم جرایم مالی و سودجویی در اعزام دانش آموزان متصور بود، حساب های بانکی متهمان نیز مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شمس با اشاره به ضرورت برخورد با عوامل تاسیس کننده باشگاه های ورزشی که نظارت لازم را بر مجموعه خود اعمال نمی کنند، گفت: قرار نظارت قضایی مبنی بر جلوگیری از هر گونه اردوی این باشگاه ورزشی که اقدام غیرقانونی اخیر در حوزه آن انجام شده ، صادر و ابلاغ شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به اقدام های قضایی از طریق مدیرکل بین الملل قوه قضاییه و وزارت امور خارجه اشاره کرد و افزود: شرایط برای انتقال اجساد جان باختگان به کشور فراهم شده است و از دفتر نمایندگی وزارت خارجه در یزد خواستار پیگیری شدیم.
شمس یادآور شد: به خانواده های دانش آموزان اطمینان داده می شود که دستگاه قضایی حامی آنان است و تا پایان رسیدگی به ابعاد این موضوع و برخورد با مسببان حادثه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.
32 بازیکن عضو مدرسه فوتبال آرمان کویر در قالب 2 گروه 20 و 12 نفری همراه توری گردشگری و به بهانه برگزاری اردو چندی قبل راهی تفلیس پایتخت گرجستان شدند.
در حاشیه این اردو 2 نوجوان به نام های « محمدحسین ورمزیار» و « امیر محمد کاربخش» غرق شدند که موضوع در حال بررسی است.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 22 مدرسه فوتبال و فوتسال دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت دادستان عمومی و انقلاب فوت فوتسال وزارت امور خارجه یزد رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی گتوند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گتوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند با اشاره به کشف سلاح به کار رفته بیان کرد: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ابدالی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند