Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر در مراسم افتتاح سرزمین موج های آبی گفت: امروز توفیق داشتیم در مراسم معنوی و روحانی غبار روبی حرم مطهر امام رضا(ع) در کنار مقام معظم رهبری حضور پیدا کنیم و این برنامه پیش بینی نشده بود و در واقع امام رضا (ع) ما را طلبید و پذیرایی خوبی از ما کرد که از این بابت خدا را شاکر هستم و به دلیل تاخیر ایجاد شده در این مراسم از همه بزرگوارن عذرخواهی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مجددا روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک می گویم 

 وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: خوشبختانه  با اراده ویژه‌ای که در دولت وجود دارد تا بتوانیم کاری برای رشد و توسعه بانوان در همه زمینه ها انجام دهیم، هر روز و در هر گوشه کشور شاهد بهره‌برداری از پروژه‌هایی هستیم که موجب ارتقای ورزش بانوان می شود.

دکتر سلطانی فر افزود: در طول سالهای بعد ازانقلاب بانوان در بازیهای آسیایی حدود ۴۰ مدال کسب کرده اند که ازاین تعداد 30 مدال متعلق به بعد از سال 2010 است که این نشان دهنده خیزش عصرطلایی ورزش بانوان است.

 وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: امسال یک سوم کاروان اعزامی ایران به بازیهای آسیایی که حدود 100 نفر است را بانوان تشکیل می دهند که دو برابر دوره قبلی است و این مهم نشان دهنده هم توجه ویژه وزارت ورزش به حوزه بانوان و هم تلاش خود بانوان ورزشکار برای افتخار آفرینی است.

وی تصریح کرد:  همانطور که اشاره شد این پروژه بیش از 80 میلیارد تومان هزینه داشته که اگر امروز بخواهیم این پروژه را بسازیم حدود 140 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در شرایطی که هر روز کشور در معرض تهدید های دشمنان است استان خراسان رضوی در طول سالهای اخیر توانسته است بیست هزار اشتغال جدید ایجاد کند و صادرات غیر نفتی استان امسال 18 درصد رشد داشته که برگ زرینی در دفتر افتخارات مسئولان استان محسوب می شود.

وی افزود: خوشبختانه در سه ماه گذشته علاوه برنتایج تاریخی که تیم ملی فوتبال در جام جهانی گرفت و توانست ملتی را خوشحال کند و باعث حفظ غرور و اعتماد و وحدت ملی شود، در خیلی از رشته های دیگر مثل فوتسال بانوان، کشتی، وزنه برداری، ووشو، شطرنج والیبال و ... افتخارات زیادی نصیب ورزش کشور شد که این خبرهای خوش موجب خوشحالی مردم و رضایت رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور شد.

دکتر سلطانی فر ادامه داد: امروز همه برای رشد و توسعه کشور به میدان آمده اند که برای رشد و توسعه نیاز به جسم و روح سالم در جامعه هستیم و این مهم با ورزش، تلاش، فعالیت بدنی محقق می شود.

وی با تشکر از خانواده علیزاده که سرمایه گذاری خوبی در ورزش کرده اند و موجبات نشاط و سلامتی مردم مشهد و زائران امام رضا (ع) فراهم کرده اند افزود: امیدوارم در آینده باز هم شاهد سرمایه گذاری برادران علیزاده در حوزه ورزش باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حرم امام رضا خانواده رشد رشد و توسعه ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان