Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع مدیر تیم پارس آرا شیراز در گفتگو گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با بیان این که پرستو کهن کاپیتان اسبق پویندگان صنعت فجر را به خدمت گرفته است، گفت: ۸۵ درصد تیم را بازیکنان بومی تشکیل می دهند که تمرینات خود را زودتر از سایر تیم‌ها آغاز کرده اند.

وی افزود: با توجه به این که امسال استان فارس دو نماینده در لیگ برتر فوتسال بانوان دارد امیدواریم مسئولان استان از این تیم‌ها حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پارس آرا شیراز با قهرمانی در لیگ دسته یک فوتسال کشور به لیگ برتر فوتسال بانوان راه یافت و به مصاف شهرداری رشت که در فصل گذشته فوتسال بانوان عنوان نهم را از آن خود کرده بود، خواهد رفت.

دیدار دو تیم پارس آرا شیراز و شهرداری رشت ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه فردا جمعه در سالن پهلوانان نصیری شیراز برگزار خواهد شد که قضاوت این دیدار را فریبا کعبی و نسیم کیانی مقدم بر عهده دارند.

انتهای پیام/ن

دیدار تیم فوتسال پارس آرا با شهرداری رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد

سرمربی مس سونگون در فصل آینده لیگ برتر فوتسال نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید بی‌غم که در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ برتر فوتسال هدایت تیم مس سونگون ورزقان را بر عهده گرفت، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

مس سونگون فصل گذشته در رقابت با گیتی‌پسند اصفهان برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال موفق باشد و در رتبه دوم جدول رقابت‌ها ایستاد.

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد