Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حیدر عالیشوندی، پنجشنبه در آیین معارفه بخشدار مرکزی شیراز افزود: رفع مسایل و مشکلات مردم و معیشت شهروندان در این برهه از زمان که با خشکسالی های متوالی، کمبود آب و اشتغال به ویژه در مناطق روستایی مواجه هستیم باید در اولویت کاری بخشداران، دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی بخش و روستا و نمایندگان مردم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، صداقت و شجاعت در اجرای قانون را از جمله خصوصیت های یک مدیر برشمرد و اظهار داشت: اگر تغییر و تحولی در سیستم مدیریت ایجاد می شود دلیل بر کم کاری و عدم توانایی مدیر نیست بلکه با هدف ایجاد انسجام بیشتر، حفظ وحدت و همدلی برای پیشبرد اهداف سازمانی است.
عالیشوندی ادامه داد: خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنها جزو وظایف ذاتی مسئولان است و کسی که مسئولیت می پذیرد باید طبق قانون عمل کرده و برای اجرای آن از کسی هراسی نداشته باشد.

** بخشداری مرکزی شیراز ساختمان اداری ندارد
بخشدار سابق بخش مرکزی شیراز نیز در این آیین با انتقاد از نبود یک ساختمان اداری برای این بخشداری گفت: با توجه به گستردگی بخش مرکزی و وجود بیش از 70 روستا، این بخشداری تنها هفت کارمند دارد.
علی حیدری بیان کرد: بخش مرکزی شیراز با جمعیت 150هزار نفری به تنهایی از نیمی از شهرستان های این استان، پُر جمعیت تر است اما با این شرایط حتی از یک ساختمان اداری هم برخوردار نیست.
حسن راستی، بخشدار جدید بخش مرکزی شیراز هم در این مراسم اظهار داشت: در چارچوب سیاست های دولت تدبیر و امید و لزوم برنامه ریزی در شرایط سخت، اولویت برنامه کاری خود را در سه حوزه، اجرا و حفظ سیاست های عمومی دولت، تلاش برای توسعه این بخش، کاهش میزان معضلات و مشکلات به ویژه مسایل اجتماعی، فرهنگی و شناسایی ظرفیت ها و عوامل درآمد زا پیش بینی کرده ام.
در ادامه این آیین، حسن راستی به عنوان بخشدار مرکزی شیراز معرفی و از خدمات علی حیدری بخشدار پیشین قدردانی شد.
حسن راستی، دانش آموخته کارشناسی ارشد حقوق است و بخشدار پیشین بخش شهاب از توابع شهرستان قشم در استان هرمزگان، بازرس ویژه فرمانداری شهرستان شیراز و مسئول امور حقوقی سازمان منطقه آزاد قشم را در کارنامه کاری خود دارد.
9873 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اشتغال شوراهای اسلامی قشم کارشناسی ارشد مشکلات مردم رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۶۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با اشاره به هنرستان‌های جوار صنعت افزود: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است و اکنون نیازمند توسعه آموزش مهارتی در نظام آموزش و پرورش هستیم و تحقق این مهم نیز، نیازمند توسعه زیرساختی و تقاضا محور است.

فرزاد مخلص الائمه، عصر شنبه، ۸ اردیبهشت در شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در رابطه با برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دبیرستان اظهار کرد: امسال یکی از مهمترین رویدادهای آزمونی تاریخ کشور برگزار می‌شود که نیازمند توجه ویژه است. 

مخلص‌الائمه ضمن تقدیر از مدیران صنایعی که به تاسیس هنرستان‌های جوار صنعت کمک کرده‌اند، گفت: به لحاظ کیفیت و کمیت هنرستان‌های جوار صنعت، استان مرکزی برترین استان در کشور است. وقتی وارد هنرستان‌های جوار صنعت می‌شویم موجی از انرژی را از دانش آموزان و معلمان دریافت می‌کنیم. 

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل مرتبط با هنرستان‌های استان مرکزی افزود: این نمایشگاه در انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به هنرستان بسیار تاثیرگذار خواهد بود و امیدواریم از این دست نمایشگاه‌ها بیشتر برگزار شود. 

حسین مولوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده امیدواریم بتوانیم بدون کمترین مشکلی، امتحانات نهایی دبیرستان‌ها را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به افتتاح ساختمان مرکز مشاوره افزود: از معلمان ماندگار و برتر استان مرکزی در هفته معلم تجلیل خواهیم کرد. همچنین برگزاری زنگ سپاس معلم را با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف را در نظر داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران