Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، جلال قلعه‌شاخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان امروز، 18 مردادماه در مراسم افتتاح نمایشگاه استانی کارتون و کاریکاتور مطبوعاتی اظهار کرد: خرسندیم که فضای مطبوعات و رسانه های استان به سوی تخصصی شدن گام برمی دارد و برای سومین سال متوالی شاهد برپایی اینچنین نمایشگاهی و توسط یک موسسه مطبوعاتی در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هنر کارتون و کاریکاتور کردستان با بهره‌مندی از هنرمندان توانمند خود همواره در عرصه‌های ملی و بین‌المللی حرف های زیادی برای گفتن داشته و بسیار خرسندیم که هم اکنون در مطبوعات استان نیز شاهد استفاده از ظرفیت های این هنر جهانی هستیم.
وی از مجموعه رسانه ای کورده واری خواست که این روند تخصصی را در عرصه کارتون و کاریکاتور مطبوعاتی ادامه دهند و در این راستا نیز به تربیت نیروی انسانی بپردازند.
کاظم ایمان زاده ریٔس خانه مطبوعات کردستان نیز در این مراسم از زحمات مجموعه رسانه ای کورده واری برای برپایی این نمایشگاه تقدیر کرد و افزود: امیدواریم روز به روز بر دامنه فعالیت های تخصصی در عرصه مطبوعات کردستان افزوده شود.
وی بیان کرد: تربیت نیروی انسانی توانمند و خبرنگاران و فعالان رسانه ای خبره در شاخه های مختلف رسانه ای از جمله نیازهای فضای مطبوعات و رسانه های کردستان بوده و امیدواریم موسسه مطبوعاتی کورده واری بتواند در این مسیر تخصصی گام های مثبتی بردارد.
سعیده گلابی، مسؤل واحد هنرهای تجسمی سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: برگزاری سه دوره نمایشگاه کارتون و کاریکاتور مطبوعاتی توسط موسسه کورده‌واری نویدبخش حرکت‌های بزرگتری در این عرصه بوده و بدون شک هنرمندان و فعالان رسانه ای متعهد کردستانی می‌توانند همواره در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.
وی یادآور شد: سازمان بسیج هنرمندان همواره از فعالیت های هنری هنرمندان متعهد حمایت خواهد کرد و در همین راستا نیز در حوزه کارتون و کاریکاتور انجمنی تخصصی در این سازمان شکل گرفته است.
گفتنی است؛ سومین نمایشگاه کارتون و کاریکاتور مطبوعاتی توسط موسسه مطبوعاتی کورده واری و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات کردستان، سازمان بسیج هنرمندان، خانه کارتون و کاریکاتور و سازمان بسیج رسانه استان دایر شده و مخاطبان می‌توانند تا 20 مرداد ماه از آثار به نمایش گذاشته در این نمایشگاه دیدن کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فرهنگی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود

دبیر ستاد اربعین کردستان امروز در اولین جلسه ستاد اربعین استان کردستان اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال استقبال از مرز باشماق مریوان نسبت به سال قبل بیشتر می‌شود و این توقعات مردم را نیز برای ارائه خدمات دهی بیشتر می‌کند.

محمد رضایی با اشاره به تجربیات ۲ سال گذشته در میزبانی از زوار اربعین گفت: ضروری است نسبت به رفع نواقص گذشته اقدام کنیم و هیچ گونه نقصی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی به رویکرد‌های ستاد اربعین امسال در استان اشاره و تصریح کرد: رویکرد امسال در اربعین مشارکت مردمی است و باید در این زمینه ورود جدی پیدا کنیم.

دبیر ستاد اربعین کردستان با اشاره به مشکلات حوزه حمل و نقل در سال گذشته تاکید کرد: امسال در حوزه حمل و نقل باید با طرف عراقی وارد مذاکره شویم و تامین خودرو و خدمات حمل و نقل با جزییات پیگیری شود.

تعریف ۹ پروژه اولویت دار برای اربعین در کردستان

مدیر کل دفتر فنی استانداری کردستان نیز در این جلسه گفت: سال گذشته ستاد مرکزی اربعین ۱۰۵ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان برای میزبانی از زائران تزریق کرد.
 موحد امان الهی از تعریف ۹ پروژه اولویت‌دار برای اربعین در سال جاری خبر داد و گفت: تقاطع گاران، چهار خطه کردن گردنه صلوات آباد و چهار خطه کردن مریوان تا مرز باشماق از جمله طرح‌هایی است که باید به بهره‌برداری برسد.

فرماندار مریوان نیز در این جلسه به موضوع اقتصاد اربعین اشاره کرد و گفت: ضمن خدمات خداپسندانه‌ای که مردم به صورت رایگان انجام می‌دهند اما نباید خدمات دولتی در اربعین کاملا رایگان باشد و مردم مریوان باید از اربعین انتفاع داشته باشند.

احمدی گفت: در مجموع باید سیاست کلان ستاد اربعین را فرهنگی تلقی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه
  • مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان
  • افزایش ظرفیت مخازن آب روستایی کردستان
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعلام شد
  • سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین