Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، گزارشی درباره دیدار نیمه‌نهایی نماینده فوتسال ایران مقابل نفت الوسط عراق منتشر کرده است.

طرفداری- از چارچوب مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، تیم فوتسال مس سونگون، نماینده کشورمان ظهر جمعه به مصاف نفت الوسط عراق می‌رود. سایت رسمی AFC در گزارشی به این مسابقه اشاره کرده و ضمن بررسی نحوه صعود تیم‌ها به این مرحله نوشته است:

به نقل از سایت رسمیAFC، مس سونگون به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات در نیمه‌نهایی با تیم خطرناک نفت الوسط روبه‌رو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت الوسط 18 گل زدو 9 گل خورده در کارنامه خود ثبت کرده و بهترین گلزن این تیم فرهاد توکلی با ۶ گل زده است.

نقطه قوت نفت، قابلیت این تیم در بازگشت به بازی پس از عقب افتادن از حریف است. نفتی‌ها که به عنوان برنده غیرمترقبه از آنها یاد می‌شد، سال 2016 به فینال مسابقات راه یافتند و در ضربات پنالتی بازی فینال مقابل ناگویا اوشنز ژاپن شکست خوردند. در سال 2015 هم که بازی‌ها در اصفهان برگزار می‌شد، نفت با شکست مقابل تای‌سون‌نام به مقام چهارمی دست یافت و تاکنون به مقام قهرمانی نرسیده است.

هایتام عباس سرمربی نفت درباره دیدار مقابل مس سونگون اظهار داشت:

تیم ایرانی مدعی قدرتمند قهرمانی است. آنها یک تیم خاص در اختیار دارند و بازیکنان این تیم در آسیا شناخته شده هستند، اما ما هم برنامه ویژه‌ای برای آنها خواهیم داشت.

مس سونگون آمار 29 گل زده و 7 گل خورده را در این مسابقات به ثبت رسانده و بهترین گلزن تیم حسین طیبی با ۷ گل زده است.

نماینده ایرانی با به ثمر رساندن تعداد قابل توجه 29 گل و ثبت رکوردی کامل، عملکرد قدرتمندانه‌ای از خود نشان داد، اما نفت یک آزمون واقعی برای نماینده ایران خواهد بود. هر چند مس سونگون با نمایشی که در پیروزی 8 بر 3 مقابل ارم در مرحله یک‌چهارم نهایی ارائه کرد، یک مدعی واقعی قهرمانی از خود ارائه  داده‌ است.

با وجود اینکه مس اولین حضور خود را در قهرمانی آسیا تجربه می‌کند، ستاره‌های این تیم با حضور علی اصغر حسن‌زاده و حسین طیبی، یکی از ترسناک‌ترین خطوط حمله را تشکیل می‌دهند. طیبی در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در سال 2018 با تیم ملی ایران به آقای گلی رقابت‌ها رسید. حسن‌زاده هم به عنوان بهترین بازیکن این بازی‌ها انتخاب شد و سه بار به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا برگزیده شد. این دو بازیکن با مسابقات غریبه نیستند. آنها پیش‌تر به همراه گیتی‌پسند و تأسیسات دریایی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا بازی کرده‌اند.

حمید بی‌غم سرمربی مس در مورد مصاف فردای تیمش مقابل نفت الوسط اظهار داشت:

نفت تیمی بهبودیافته و حریفی دشوار است که مربی بسیار خوبی در اختیار دارد. بیشتر بازیکنان نفت در تیم ملی عراق بازی می‌کنند. ما با شیوه بازی آنها آشنا هستیم و اعتماد به نفس لازم را برای کسب یک نتیجه خوب داریم.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار ایرانسایر ورزش‌هابرچسب‌ها: تیم فوتسال مس سونگونحسین طیبیحمید بی غمنفت الوسط برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر با اعلام کمیته اخلاق، دستور موقت محرومیت محسن مسلمان لغو شدفیلیپه کوتینیو، شماره 7 جدید بارسلونا (عکس)دانلود؛ تیزر چلسی برای معرفی متئو کواچیچدانلود؛ تمرینات یوونتوس پس از بازگشت این تیم از تور آمریکا و اضافه شدن ملی پوشاندانلود؛ تیزر تبلیغاتی جدید آدیداس با حضور پل پوگبادانلود؛ برترین های توماس مولر در بوندس لیگاکورتوا با حضور در کلینیک سانیتاس، در آزمایش پزشکی رئال مادرید شرکت کرددانلود؛ تیزر چلسی برای معرفی کپا آریزابالاگادیگو گودین ضمن جواب منفی به پیشنهاد منچستریونایتد، قصد تمدید قراردادش با اتلتیکو مادرید را داردپاری سن ژرمن در رویای جذب عثمان دمبلهدانلود؛ تیزر تبلیغاتی جدید آدیداس با حضور لیونل مسینگاهی کلی به شب نخست هفته سوم لیگ برترواتفورد برای جذب قرضی استورارو با یوونتوس به توافق نرسیدپوئل: مگوایر به منچستر می رود ولی تنها برای دو ساعتغیررسمی؛ یری مینا و آندره گومز از بارسلونا به اورتون پیوستندانتقال کالینیچ به اتلتیکو مادرید امروز اعلام می شودگزارش تصویری؛ آخرین تمرین المپیاکوس پیش از دیدار با لوسرنانصراف تاتنهام از خرید جک گریلیشنگاهی به نکات جالب تقابل یاران انصاری فرد با لوسرن سوییسشفر: امیدوارم برابر تراکتورسازی سه امتیاز را بگیریم؛ گرو خودش دوست داشت به استقلال بیاید بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه رسمی؛ تیبو کورتوا به رئال مادرید پیوسترسمی؛ کپا آریزابالاگا به چلسی پیوسترسمی؛ متئو کواچیچ به چلسی پیوسترسمی؛ دنیل ارزانی به منچسترسیتی پیوستتصور مسی از پیوستن کورتوا به رئال مادرید (کاریکاتور)در اهواز، شیشه اتوبوس پرسپولیس را با سنگ شکستندناامیدی رو به رشد مورینیو در واپسین ساعات از نقل و انتقالات؛ منچستریونایتد نمی خواهد به کسی باج بدهدغیررسمی؛ سامان قدوس به هوئسکا، تیم تازه لالیگایی شده در فوتبال اسپانیا پیوستمتئو کواچیچ امروز در تست پزشکی چلسی شرکت می‌کندپرز به امید آرام شدن مودریچ، جلسه با وی را به تعویق انداخت؛ تکلیفِ لوکا، احتمالا جمعه مشخص خواهد شداسکولز: فکر نمی کنم منچستریونایتد برای قهرمانی بجنگد؛ مورینیو باید به دنبال راه چاره ای باشدرسمی؛ الحاجی گرو به استقلال تهران پیوستفوری؛ مورینیو: مطمئن نیستم که خرید دیگری داشته باشیم؛ به بازار فکر نمی کنمویری: یوونتوس بهترینِ بهترین ها را خریده است؛ حالا در اروپا از یوونتوس می ترسندویری: یوونتوس بهترینِ بهترین ها را خریده است؛ حالا در اروپا از یوونتوس می ترسند 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس (به همراه آدرس کانال)شماره 7 جدید بارسا یعنی میشه مونیر تن لش هم بره ؟؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت 14:30 به وقت تهران در فینال مسابقات جام ملت های آسیا با ترکیب اولیه باقر محمدى، محمد حسين درخشانى ، سالار آقاپور، مهدى كريمى، بهروز عظيمى به زمین فرستاد. به مصاف تایلند رفت که این دیدار با نتیجه 4 بر یک به سود شاگردان شمسایی به پایان رسید تا ملی پوشان فوتسال کشورمان فاتح این مسابقات شوند و جام قرمانی این مسابقات را از ژاپن که در دوره قبل به این عنوان رسید پس بگیرند.

گل های ایران در این مسابقه را مهدی کریمی،سعید احمد عباسی، علی اصغر حسن زاده و باقر محمدی به ثمر رساندند. 

این سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا بود که توسط وحید شمسایی و شاگردانش رقم خورد.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)