Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه چالدران از روند اجرای طرح تابستانی دانش آموزی هجرت ۳ در شهرستان بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  معاون هماهنگ کننده سپاه ، مسئول بسیج سازندگی و فرمانده حوزه دانش آموزی سپاه  چالدران از روند اجرای طرح  تابستانی دانش آموزی هجرت ۳ در شهرستان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ  سید روح الل جعفری در حاشیه بازدید از طرح هجرت ۳ در گفتگو با نوای چالدران  گفت: طرح هجرت دانش آموزی امسال  با حضور بیش از۳۰۰  دانش اموز درمدارس شهر ستان در دو بخش مرکزی و دشتک در حال اجرا شدن است.

وی  هدف از اجرای این طرح را پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان دانست و تصریح کرد: این طرح با با همکاری آموزش و پرورش و سپاه  و به همت بسیج دانش اموزی و بسیج سازندگی  در مدارس شهرستان چالدران اجرا می شود.

سید روح الل جعفری  بیشتر فعالیت های دانش آموزان شرکت کننده در این طرح را  تعمیر ات، نقاشی کلاس ها، تعمیر و شاداب سازی محیط های داخلی و خارجی مدارس عنوان کرد و افزود: از دیگر فعالیت های دانش آموزان در طرح هجرت اجرای طرحی ویژه و جدید با عنوان حیاط پویا و شاداب در راستای  نوسازی و فضا سازی  فیزیکی مدارس است.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه چالدران  طرح هجرت فرصتی فراهم می آورد تا دانش آموزان علاقه مند به یادگیری حرفه و شغل برای آینده خود در کنار تحصیل در زمینه های  کاری  و کارجمعی و تعاملی  فعالیت نمایند و از استاد کاران ماهر حاضر در طرح کسب مهارت نمایند.

وی  ابراز داشت : دانش آموزان فعال در طرح  امسال و تاکنون۱۰ مدرسه را نوسازی ، تعمیر و رنگ آمیزی کرده اند و این طرح با صمیمیت شرکت کنندگان ادامه دارد .

سرهنگ سید روح الل جعفری با عنوان اینکه  دانش آموزان دختر و پس در  اردوهای ۱۰ روزه  این طرح افزود: شرکت کنندگان طی این طرح علاوه بر بهره گیری از کلاسهای عملی در کلاسهای  عقیدتی ، دشمن شناسی، سیاسی ، امداد و نجات ، بهداشت و سلامت ، ورزشی  و بصیرتی حضور میابند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرهادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این نمایشگاه ها با هدف حفظ و تامین سلامت دانش آموزان بر پا در مدارس شهر و روستا‌های شهرستان بیضا اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا