Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پذیرش دانشجوی روزانه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مقایسه با سال گذشته 22 درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، این دانشگاه به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه‌های کشور از طریق رقابت تنگاتنگ در کنکور سراسری پدیرش دانشجو انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا براین گزارش پذیرش متقاضیان ورود به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در رشته پزشکی نظیر سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی از طریق کنکور سراسری صورت می‌پذیرد و پذیرش در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ برای متقاضیان دوره روزانه (آموزش رایگان) در قیاس با پذیرش در سال تحصیلی گذشته (۹۶-۹۷) افزایش ۲۲ درصدی داشته که بیشترین پذیرش دانشجوی رشته پزشکی در کل دانشگاه‌های کشور در این دانشگاه است و در دفترچه‌های کنکور سراسری قابل مشاهده می‌باشد. این افزایش جایگزین پذیرش دانشجو برای پردیس خودگردان یا همان شهریه پرداز در سال جاری شده است.

پیش از این یکی از مخاطبان برنامه «حالا خورشید» ادعای فروش صندلی آزاد در این دانشگاه را کرده بود که این موضوع تکذیب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشجوی پزشکی دانشگاه شهید بهشتی برنامه حالا خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، آئین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران دانشگاهی و استانی برگزار شد.

شهامت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد:
تغذیه محوری‌ترین مساله در بحث سرطان است؛ باید بر تولید محصولات غذایی نظارت بیشتر صورت گیرد و مواد غذایی که به عنوان ضد سرطان و آنتی اکسیدان مطرح است، خود عامل سرطان است.

شهامت تصریح کرد: در این زمینه کارگروهی در محور سلامت استان باید تشکیل شود و البته کمبود این کارگروه در استان احساس می‌شود. در بحث مطالبات بیمه‌ای باید اقدامات مطلوب و مناسبی شکل بگیرد و مشکلات و موانع در این زمینه برطرف شود.

علیزاده سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج در این مراسم گفت: نیروهای توانمند و پای کاری در بیمارستان داریم و باید به نحو مطلوب و با نگاه تخصصی از این ظرفیت‌ها بهره برد. وی با اشاره به اینکه در گذشته شاهد اعزام بالای بیماران به استان‌های همجوار بودیم، افزود: در حال حاضر به واسطه تجهیزات در بسیاری از موارد بی نیاز از اعزام بیماران شدیم.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228185 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود