Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دستورانی ظهر پنج‌شنبه در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان سمنان به میزبانی سالن غدیر استانداری ضمن بیان اینکه تعداد رتبه‌های کمتر از دو هزار کنکور سراسری در استان ۱۱ درصد رشد داشت، بیان کرد: کسب رتبه‌های دوم رشته زبان انگلیسی و ۳۵ علوم انسانی توسط دانش آموزان تنها نمونه بارزی از درخشش آن‌ها در کنکور امسال به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه دانش آموزان استان سمنان در المپیادهای علمی نیز خوش درخشیدند، افزود: ۱۰۴ نفر از دانش آموزان به مرحله دوم المپیادهای علمی کشور راه پیدا کردند که نشان می‌دهد در حوزه آزمون‌های علمی، مهارت دانش آموزان افزایش‌یافته است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه دانش آموزان این دیار نه‌تنها در مسابقات علمی و کنکور سراسری بلکه در همه عرصه‌های دیگر نیز موفقیت‌هایی را برای استان خلق کردند، ابراز داشت: کسب رتبه نخست مسابقات تفسیر قرآن کشور در بخش پسران و رتبه چهارم قرائت قرآن در بخش دختران برنامه موفقیت‌های دیگر دانش آموزان استان در عرصه دینی و مذهبی محسوب می‌شود.

دستورانی در ادامه تصریح کرد: کمبود نیروی انسانی ماهر و فضای آموزشی دو مشکل عمده در بخش آموزش‌وپرورش استان سمنان به شمار می‌رود که انتظار است استانداری، دستگاه‌های ذی‌ربط و خیران برای جبران کمبود این سرانه آموزشی اقدام کنند تا بتوانیم با همکاری نهادها در ایجاد فضای آموزشی لازم برای این دانش آموزان شگفتی‌ساز نقش مهم ایفا کنیم.

وی افزود: رسانه‌ها می‌توانند آموزش‌وپرورش و استانداری را در راستای ارائه دغدغه‌های دانش آموزان و اولیا بهتر یاری کنند تا بتوانیم با طرح موضوعات در خیل این شورا به بیان راهکارهای لازم برای حل مشکلات دانش آموزان بپردازیم.

کد خبر 4370274

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان شورای آموزش و پرورش بوشهر روز خبرنگار خبرگزاری مهر گرگان کرمانشاه مشهد شهرکرد شیراز یاسوج بیرجند سانحه تصادف کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی استانداری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این جشنواره که هشت تیم و بیش از ۱۰۰ نفر دانش آموز، مربی و داور شرکت کرده بودند، تیم‌های شهرستان دشتی و جم به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و تیم‌های شهرستان‌های گناوه و کنگان رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

ثنا شیخیانی و کیاناغلامیان هر ۲ نفر از شهرستان دشتی به ترتیب صاحب عناوین بهترین دروازه بان و خانم گل جشنواره شدند. همچنین با انتخاب کمیته فنی، دلسا دهدشتی از شهرستان گناوه به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد.

این مسابقات از طرف هیأت ورزش دانش‌آموزی و معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان برگزار شده بود.

گفتنی است تیم فوتسال ابتدایی دختران استان در سال گذشته از بین ۲۵ استان کشور، مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

کد خبر 6086197

دیگر خبرها

  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • والدین چطور می‌توانند به کاهش استرس کنکور فرزندشان کمک کنند؟
  • صعود ۱۶ رتبه‌ای گلستان در قبولی کنکور
  • طنین زنگ اقتدار در مدارس سمنان
  • ۳۰ دانشگاه برتر رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند
  • بازگشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت