Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان مرکز استان سمنان از اعلام حکم قطعی مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی استان سمنان خبردادوگفت: حکم این مسئول دولتی پانزدهم مردادماه به مرحله اجرا گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حیدر آسیابی در نشست با خبرنگاران به دستگیری مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی در تاریخ دهم مرداد سال گذشته به ارتکاب جرم ارتشاء اشاره داشت وافزود: این فرد با صدور رأی قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آسیابی با بیان اینکه  بعد از مرحله صدور کیفرخواست پرونده این مدیرکل دولتی به دادگاه درنهایت منتهی به صدور محکومیت وی شد اضافه کرد: بنا به درخواست و اعتراض محکوم‌علیه و موکل این مدیرکل دولتی و ارسال پرونده او برای تجدیدنظر درنهایت هشتم مردادماه محکومیتی اسماعیل صادقی در دادگاه تجدیدنظر صادر و در تاریخ پانزدهم مرداد امسال حکم وی برای اجرای احکام به دادسرا به مرحله اجرا گذاشته شد.

 

وی با اشاره به صدور رای نهایی در هشتم مردادماه سالجاری با حکم شعبه ۱۰۳دادگاه کیفری دو سمنان، اظهارداشت: مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی استان سمنان به علت ارتکاب به ۹ فقره ارتشا به هشت سال حبس، انفصال دائم از خدمات دولتی، تحمل شلاق تعزیری، جزای نقدی و ضبط اموال ناشی از ارتشاء محکوم شد.

 

دادستان مرکز استان سمنان جرم مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی استان سمنان را نوع جرائم اقتصادی عنوان کردوافزود: طبق تبصره ۳۶ قانون مجازات اسلامی چنانچه جرائم ارتکابی از نوع میزان یک میلیارد ریال بیشتر باشد انتشار حکم از طریق رسانه ملی و روزنامه‌های کثیر انتشار الزامی است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار مجلس خبرگزاری شبستان تحریم رسانه خبرنگاران اخبار علی لاریجانی ایران حسن روحانی مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی استان سمنان دادستان مرکز استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقه تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد.

این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

کد خبر 6087828

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی در سراسر کشور
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان