Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ملانوری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در دومین نشست گفتگو و هم اندیشی با اصناف درباره تحولات اقتصادی و وضعیت بازار گفت: دشمن در شرایط کنونی به دنبال مایوس کردن و بی اعتماد کردن مردم و ایجاد مشکلات اقتصادی است تا مردم منتقد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بازار و مباحث اقتصادی نیز شاهد رویداد‌هایی هستیم که شاید بخشی از آن‌ها به مدیریت‌های دولتی برگردد که دولت اقدامات خوبی را آغاز کرده است و به زودی شاهد بهبود وضعیت اقتصادی خواهیم بود.

وی به برخورد‌های قانونی و قاطع انجام شده با جرائم اقتصادی و برخورد با احتکار کنندگان از سوی دستگاه‌های انتظامی، قضایی و اطلاعاتی اشاره کرد و افزود: عاقلانه و عالمانه‌ترین کار برای مدیریت بازار این است که بخش‌های دولتی و خصوصی با همفکری، همراهی و تعامل، چالش ها، مسائل موانع و مشکلات را بررسی و آنچه در توان دولت است را در قالب دستورالعمل‌ها و قوانین اجرایی شود و انچه در دست بخش خصوصی است نیز انجام شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تاکید کرد: در حوزه بازار و وضعیت اقتصادی باید با تعامل، همراهی و همکاری این مسائل را مدیریت کنیم.

ملانوری بر تحقق مدیریت جهادی با توجه به وضیت کنونی جامعه تاکید کرد و ادامه داد: قدرت ابتکار، خلاقیت ها، نوآوری و مدیریت بومی مدیران در شرایط سخت و حساس احساس می‌شود.

وی با اشاره به کارشکنی‌های اخیر دشمنان، ادامه داد: دشمنان با توجه به سرخوردگی‌ها خود در عرصه‌های جنگی، دفاعی و نظامی، در حوزه ایجاد جنبه‌های روانی درباره مسائل مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی در صدد رسیدن به اهداف خود هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با تاکید بر اینکه دشمنان به این نتیجه رسیده اند که براندازی نظام میسر نیست، عنوان کرد: توسعه امکانات دفاعی، توسعه نیرو‌های انسانی در حوزه دفاعی و سایر توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران موجب ناامیدی دشمنان برای جنگ‌های نظامی و فیزیکی شده است و به همین دلیل دشمنان به اقدامات مایوس کننده روی آورده اند.

مهدی حسینی نژاد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز گفت: در حال حاضر ۱۵ اتاق اصناف و ۴ هزار و ۷۹۸ رسته صنفی در شمال استان کرمان فعالیت دارند.

مهدی حسینی نژاد افزود: تعداد واحد‌های صنفی شمال استان کرمان در حال حاضر ۷۳ هزار و ۵۴۸ واحد است که بیش از ۱۸۳ هزار نفر در این واحد‌ها مشغول به کار هستند.

وی اظهارداشت: بیش از ۶۰ قلم کالای اساسی در حال رصد است و تغییرات قیمتی آن‌ها به صورت روزانه پایش می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان نیز گفت: اقتصاد جنوب استان کرمان بر پایه کشاورزی است و تولید ۴.۵ میلیون تن محصولات کشاورزی گویای این موضوع است.

مروجی فر بیان کرد: از اول خردادماه امسال تاکنون ۷ هزارو ۵۷۱ بازرسی از واحد‌های صنفی جنوب استان کرمان انجام شده و ۵۳۴ واحد صنفی متخلف شناسایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه رضایت مندی مردم یک اصل اساسی است، اظهارداشت: نوسانات قیمتی وجود دارد و ما باید این موضوعات را مدیریت کنیم.

وی به استفاده از ناظران افتخاری نیز اشاره و بیان کرد: در شهرستان‌های جنوبی به دلیل وسعت زیاد با برخی کمبود‌ها از جمله کمبود نیروی انسانی و کمبود خودرو روبرو هستیم.

انتهای پیام/ی

برخورد قاطع با جرائم حوزه بازار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است

دادستان عمومی و انقلاب کرمان در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی دادگستری استان کرمان با بیان این مطلب که وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است، گفت: دستگاه قضایی از آمران به معروف و نیرو‌های فراجا در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت می‌کند.
مهدی بخشی افزود: ۹۹ درصد افراد به توصیه‌های آمران به معروف و نیرو‌های فراجا تمکین می‌کنند و از زمان اجرای طرح نور در استان کرمان یک پرونده هم تشکیل نشده است.
مدعی العموم استان کرمان تصریح کرد: سیستم قضایی استان کرمان شناسایی صفحات اینستاگرامی هنجارشکن را در دستور کار خود قرار داده است و همچنین دادستانی با افرادی که به درقبال دریافت پول اقدام به تبلیغ بی حجابی و هنجارشکنی می‌کنند، برخورد قانونی قاطع خواهد کرد.

بخشی بیان داشت: لازم است آموزش و پرورش و دیگر نهاد‌های متولی به منظور فرهنگ سازی حجاب همت کنند و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی بیشتری را برای رفع این معظل درنظر بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود