Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان در جلسه هماهنگی اجرای طرح مرکز همایش‌های بین المللی در سالن اجتماعات این طرح تاکید کرد : مديريت شهری بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل مركز همايش های بين المللی اصفهان مصمم است و تاكنون جلسات متعددي با سرمايه گذاران و بخش خصوصي براي اين مهم برگزار كرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پرداخت حدود 80 درصد از بدهي هاي طرح مركز همايش هاي بين المللي اصفهان  ، تاييد صورت وضعيت ها و رفع مشكلات با پيمانكاران خبر داد و اظهار كرد: سیاست‌گذاری و پیگیری طرح های بزرگ شهر اصفهان به صورت منظم هر ۱۵ روز یکبار انجام می‌شود و در جلسه امروز نیز مشکلات و موانع فرا روی طرح مرکز همایش‌ها بررسی شد.

شهردار اصفهان تاكيد كرد: در اين جلسه مقرر شد شهرداري منطقه 6 آزادسازي ورودي مركز همايش ها از سمت خیابان آبشار را در اولويت قرار دهد.

تحرک طرح در آینده نزدیک

شيرين طغياني رییس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان در حاشيه اين جلسه گفت : مركز همايش هاي بين المللي ابرطرح محسوب مي شود ؛ اما در سال هاي گذشته دردی از اصفهان دوا نکرده است.

وی ادامه داد: بخشي از اين طرح به بخش خصوصي واگذار شده است اما لازم است در اين زمينه گام هاي موثري برداشته شود و بخش خصوصی هم فعال شود.

رییس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان برگزاري جلسات منظم بررسي طرح هاي شهر اصفهان را در پيشرفت مركز همايش هاي بين المللي مهم دانست و تصريح كرد: مديريت فعلي شهر اصفهان با پيگيري هاي انجام داده در حال حاضر اين طرح را در نقطه خوبي قرار داده اما توجه نكردن به انتخاب ضرورت طرح ها در سال های گذشته بايد درس عبرتي براي مديريت شهري شود.

طغياني با انتقاد از اين كه برخي ازطرح ها مسير توسعه شهر اصفهان را متوقف كرده است، بيان كرد: مديريت شهري در سال های گذشته كار كارشناسي را به رسميت نمي شناخته است اما مديريت فعلي شهري اين مهم را يك اصل اساسي براي توسعه شهر مي داند.

وی افزود: با تعیین مسئولیت‌ها و برگزاری جلسات منظم با حضور  شهردار اصفهان در زمینه طرح مرکز  همایش‌ها، تا دو هفته آينده عمليات اجرايي طرح مركز همايش ها تحرك مي يابد.

 

انتهای پیام/م

جلسه هماهنگی اجرای طرح مرکز همایش‌های بین المللی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت

رئیس جمهور دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس جمهور در جلسه‌ای سه ساعته که به منظور پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت برگزار شد، پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

در این جلسه که صبح امروز پنج‌شنبه و با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، در ابتدا معاون اول رئیس‌جمهور و مسئولین ذیربط در وزارتخانه‌های امور خارجه، وزارت اقتصاد، وزارت کشور، وزارت صمت و بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت برخی پروژه‌های کلان کشور از جمله پروژه‌های کلان نفتی و پالایشگاهی، تأمین واگن مورد نیاز مترو کلانشهر‌های تهران، شیراز، تبریز و مشهد، برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور که از طریق تأمین مالی خارجی در حال پیگیری و اجراست به رئیس جمهور ارائه کردند.

در این جلسه همچنین اجرایی شدن برخی از توافقات مهم و کلان با برخی از کشور‌ها در حوزه‌های نفتی و زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی کشور که بیش از یک دهه معطل مانده است مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

از دیگر پروژه‌هایی که در این جلسه آخرین وضعیت آن از سوی رئیسی از مسولین ذیربط مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت، ساخت ورزشگاه بزرگ و چند منظوره تهران بود که چندی پیش رئیس جمهور دستور ساخت آن را صادر کرده بود.

رئیس جمهور در این جلسه پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماس: رای دیوان دادگستری بین‌المللی باید با مکانیسم اجرایی همراه باشد
  • کمک ۲۸ میلیارد ریالی خیران ممقانی در سال گذشته
  • پیگیری وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • برف و باران امروز اصفهان را فرا می گیرد
  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • برف و باران نوروزی اصفهان را فرا می‌گیرد
  • افتتاح مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • موج جدید برف و باران بهاری اصفهان را فرامی‌گیرد