Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، مرکز گیلان  نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در دیدار جمعی از رانندگان تاکسی با اشاره به ضرورت اهتمام ویژه مسوولان برای حل مشکلات معیشتی این قشر گفت: مدیریت شهری باید برای حل دغدغه های رانندگان تاکسی اقدامات جدی تر انجام دهد.
آیت ا... فلاحتی با بیان اینکه رانندگان تاکسی از اقشار زحمتکشی هستند که کمتر مورد توجه قرار می گیرند افزود:ساماندهی تاکسی ها و جلوگیری از حضور رانندگان مسافرکش شخصی از نیازهای جدی این قشر است و مسوولان مدیریت حمل و نقل و ترافیک باید برای حل این مشکل راهکار اساسی اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حمل و نقل را یکی از مشاغل سخت دانست و تصریح کرد: تاکسی های درون و برون شهری نقش مهمی در آرامش و امنیت در این بخش دارند.
نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با اشاره به افزایش قیمت ها و استهلاک خودروها افزود: باید نرخی متعادل برای تاکسی ها تعیین شود تا شاهد روند خدمات رسانی مطلوبتری در شهرها باشیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گیلان آیت ا فلاحتی رشت تاکسی داران نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شهرداری تهران : مردم به شادی جمعی نیاز دارند | هر شب ۲۰ هزار کاسه آش تقدیم روزه‌داران می‌ شود

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت:راهبرد مجموعه شهرداری تهران در این دوره برگزاری رویدادهای مردمی میدانی با مشارکت خود مردم و باحضور مجموعه نهادهای فرهنگی است تا یک اتفاق خوب را در میدان‌ها و خیابان‌های تهران رقم بزند.

او افزود:  امسال همزمانی نوروز و ماه رمضان باعث شد تا شهرداری تهران برنامه های مفصلی را تدارک ببیند. برنامه بهار قرآن و بهار ایران در پارک لاله و همچنین افطارخونه در بلوار کشاورز برگزار شد. اینها از برنامه‌های شاخص بود که افطاری ساده و برنامه های شاد در آن تدارک دیده شده است. در کنار این موضوع در برج میلاد، عباس‌آباد و دریاچه چیتگر هم برنامه‌هایی در حوزه گردشگری و خدمات رسانی برگزار می‌شود.

سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: در بلوار کشاورز یک اتفاق مهم افتاد و آن کیک ۲تنی جشن تولد امام حسن(ع) بود که به همت سازمان زیباسازی، اوج و سراج بود، همه در این زمینه کمک کردند. البته گروهای جهادی و مردمی هم در برگزاری مراسم و توزیع کیک به مردم، حضور داشتند.

او با بیان اینکه  هر شب بیش از ۲۰ هزار کاسه آش تقدیم شهروندان می‌شود، افزود: اصل موضوع شادی دسته جمعی مردم و تجربه رویدادهای شاد دسته جمعی در خیابان ها، معابر و میدان‌های شهر است که از یکم ماه رمضان آغاز و تا دهم این ماه ادامه دارد. البته امیدوارم بتوانیم این مراسم را تمدید کنیم.

محمدخانی ادامه داد: برگزاری مراسم های افطاری ساده از مطالبات مقام معظم رهبری است و سالها می‌گفتند که این کار باید انجام شود. همچنین تجربه برگزاری مراسم افطاری ساده در شهرهای بزرگ جهان اسلام  وجود دارد و در بسیاری از این شهرها، شهرداری ها متولی این سفره ها و مراسم افطار هستند که با حضور خود مردم برگزار می‌شود مانند مراسم «افطارخونه طهران» که گروهای مردمی در آن نقش دارند.

او با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم افطارخونه و توزیع کیک۲تنی تولد امام حسن(ع) فراتر از یک کاسه آش و یا یک تکه کیک است، گفت: اصل موضوع ایجاد فضای همدلی و نشاط جمعی بین مردم است زیرا مردم به صورت کلی نیاز به نشاط و شادی جمعی دارند.

کد خبر 840916 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها تهران پایتخت رمضان- افطار

دیگر خبرها

  • آغاز روند تغییر رنگ تاکسی های افغانستان
  • دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با رئیس مرکز اسلامی تایلند
  • تجمع جمعی از بانوان ایلامی مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان
  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • ضیافت افطاری دسته جمعی روزه داران پاتاوه در مصلی این شهر
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • سخنگوی شهرداری تهران : مردم به شادی جمعی نیاز دارند | هر شب ۲۰ هزار کاسه آش تقدیم روزه‌داران می‌ شود