Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@16:56:28 GMT

تجربه لذت بخش وب گردی با قابلیت جدید مرورگر فایرفاکس

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۸۱۰۵

تجربه لذت بخش وب گردی با قابلیت جدید مرورگر فایرفاکس

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از وب سایت سی نت، ‌ شرکت موزیلا، به عنوان شرکت توسعه دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاکس، به تازگی اعلام کرده است که یک افزونه جدید تحت عنوان advance به پلتفرم این مرورگر اضافه خواهد شد که به کاربران این امکان را می دهد طبق سلیقه خود به وب سایت های موردعلاقه شان سر بزنند.

موزیلا که به نظر می رسد از روز سه شنبه درحال افزودن این قابلیت جدید به پلتفرم فایرفاکس است، سعی دارد بهترین پیشنهادهای ممکن را برای وب گردی کاربران ارائه و نمایش دهد که هم اکنون تنها نسخه آزمایشی این افزونه در طریق برنامه تست پایلوت موزیلا در دسترس است و علاقمندان قادر خواهند بود قبل از انتشار و عرضه همگانی و عمومی آن، ویژگی‌های منحصر بفرد آن را امتحان کنند و در توسعه و پیشرفت این قابلیت به موزیلا کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد که موزیلا قصد دارد با عرضه این قابلیت باری دیگر برتریت مرورگر خود را به سایر رقبایش اثبات کرده و به محبوبیت آن بیفزاید.

از طرفی دیگر، این قابلیت می‌تواند کاربران را از عادت وب گردی های معمول، همیشگی و خسته کننده خود برهاند و پیشنهادات جدیدی را برای آنها ارائه دهد که این امر در نهایت به کاهش سلطه گری های گوگل کروم خواهد انجامید.

چند ماه پیش بود که موزیلا به منظور رقابت با سایر مرورگرهای اینترنتی محبوب نظیر گوگل کروم، نسخه پرسرعتی از مرورگر فایرفاکس کووانتوم را منتشر کرد و بدین ترتیب دوباره به عرصه مرورگرهای اینترنتی محبوب جهان بازگشت. زمانی که مرورگر فایرفاکس در سال ۲۰۰۴ میلادی عرضه شد، توانست موقعیتی که مرورگر اینترنت اکسپلورر برای خود دست و پا کرده بود را به سختی به چالش بکشاند اما پس از آنکه مروگر گوگل کروم عرضه و با موفقیت و استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شد، نقش پررنگ خود را در بازار مرورگرها از دست داد.

حالا به نظر می‌رسد که موزیلا بار دیگر می‌خواهد با افزودن قابلیت جدیدی خیل عظیمی از کاربران را به خود جلب کند.

انتهای پیام

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: موزیلا فایرفاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست

به گزارش جام جم آنلاین،بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد جو استان اردبیل تا روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) نسبتا پایدار است؛ هرچند با توجه به شرایط فصلی و محلی رگبار پراکنده باران در برخی نواحی کوهپایه‌ای مرکز به ویژه جنوب استان دور از انتظار نیست.
از روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) سامانه بارشی فعالی به استان اردبیل نفوذ خواهد کرد که موجب ابرناکی، وزش تندباد‌های موقتی، کاهش نسبی دمای هوا و رگبار و رعد و برق (در نواحی مستعد با بارش تگرگ و اصابت صاعقه) خواهد شد.
با توجه به رخداد بارش‌های رگباری آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها نیز انتظار می‌رود.
این سامانه تا اواخر وقت شنبه (۱۵ اردیبهشت) در بیشتر مناطق استان اردبیل فعال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست
  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • ایران هیچ عقب گردی در حوزه اقتصاد و تولید نداشته است
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • طبیعت‌گردی خطرناک در کنار ببرهای درنده | ویدئو
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • محله گردی به مقصد محله قدیمی صیقلان رشت
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد