Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت ۳میلیون و ۶۰هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۲۵۹هزار تومان فروخته می‌شود.
به گزارش خرداد ، با کاهش دوباره قیمت سکه، بسیاری از مردم برای عرضه دلار و سکه به سبزه میدان هجوم آورده اند.
صبح امروز قیمت سکه کمی بالاتر رفته بود، اما به دلیل اعلام قیمت ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ میلیونی برای سکه‌های ودیعه‌ای توسط بانک مرکزی، بار دیگر قیمت‌ها سقوط کرد. بر این اساس، قیمت سکه در یک ساعت از ۴ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان به حدود ۳ میلیون و ۶۶۰ هزار میلیون رسید.
به نوشته تسنیم، امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت نسبت به روز قبل ۴ میلیون و ۱۶۵ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان معامله شد.
هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد افزایش قیمت بود به‌نحوی که در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۹۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۵۱۰ هزار تومان فروخته می‌شد.
هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز ۳۰۳ هزار تومان ارزشگذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۱۱.۴ دلار معامله می‌شود.
با سیاست یکسان‌سازی نرخ ارز، دولت و بانک مرکزی از ۲۰ فروردین دلار را با قیمت ۴۲۰۰ تومان تک‌نرخی کرده‌اند؛ این نرخ تا ۳۰ اردیبهشت ثابت بود، ولی از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۵ مردادماه نرخ دلار هر روز سیر صعودی را طی می‌کرد، ولی از ۱۶ مردادماه مجدداً در قیمت ۴۲۰۰ تومان تک‌نرخی شد.
امروز در بازار آزاد هر یورو ۱۱ هزار و ۹۱۰ تومان و هر پوند با ارزش ۱۳ هزار و ۱۹۹ تومان و درهم امارات ۲۷۹۷ تومان دادوستد می‌شد. برچسب ها: دلار ، سکه ، قیمت

منبع: خرداد

کلیدواژه: دلار سکه قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز در میدان مرکزی به ۳۵۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار روزانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ تن پیاز در میدان مرکزی عرضه می شود، درحالیکه حداکثر نیاز بازار ۲۵۰ تن است.

او از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز جیرفت در میدان مرکزی ۱۸ تا ۲۰ هزارتومان و دزفول ۱۴ تا ۱۵ هزارتومان است.

یاوری ادامه داد: هم اکنون هرکیلو پیاز برمبنای فاکتور با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها باید عرضه شود. به عنوان مثال اگر هرکیلو پیاز با نرخ ۲۰ هزارتومان خریداری شده باشد با احتساب سود حداکثر ۲۷ هزارتومان باید عرضه شود و فروش با نرخ های بالاتر گرانفروشی است.

رئیس اتحادیه بارفروشان با اشاره به دلایل گرانی گوجه فرنگی در بازار افزود: با توجه به آنکه قیمت گوجه فرنگی به کمتر از ۱۰ هزارتومان رسیده بود و برای کشاورزان مقرون به صرفه نبود، از این رو آنها ترجیح دادند که عرضه را کاهش دهند و از طرفی برداشت به سبب بارندگی ها به تاخیر افتاد که همین ۲ عامل منجر به افزایش قیمت شد.

او گفت: قیمت کنونی هرکیلو گوجه فرنگی در میدان مرکزی ۱۵ تا ۱۶ هزارتومان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۰۹:۳۰
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
  • آخرین قیمت سکه و طلا در بازار آزاد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • چرا قیمت دلار محکوم به سقوط است‌؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / ارزهای مهم با افت تنش سقوط کرد
  • توزیع روزانه پیاز در میدان مرکزی به ۳۵۰ تن رسید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۷