Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- رییس مرکز بهداشت ارومیه گفت: کارگاه غیرمجاز تولید لبنیات و بسته بندی غیربهداشتی عسل در این شهرستان کشف و لوازم مورد استفاده در آن پلمب شد.

علی صدقیانی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت ارومیه پس از مشکوک شدن به خودروی حمل محصولات لبنی و زیر نظر گرفتن ترددهای آن، پس از دریافت حکم قضایی با همراهی ماموران انتظامی، محل تولید غیرمجاز لبنیات را در داخل یک منزل مسکونی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: پس از بازدید و بررسی وضعیت این منزل مسکونی مشخص شد که زیرزمین این خانه مسکونی به عنوان کارگاه لبنیاتی استفاده می شد در حالی که هیچ تطابقی با آیین نامه ویژه این بخش نداشت.
وی بیان کرد: علاوه بر آن، در حیاط منزل مسکونی نیز عسل به صورت غیربهداشتی بسته بندی و از این محل توزیع می شد.
رییس مرکز بهداشت شهرستان ارومیه ادامه داد: ماموران بهداشتی با انجام اقداماتی نظیر نمونه برداری از محصولات تولیدی و بسته بندی، غیربهداشتی بودن آن را تایید و تجهیزات مورد استفاده از جمله یخچال را پلمب کردند.
صدقیانی فر از دستگیری یک نفر در این پرونده خبر داد و گفت: این فرد به دستگاه قضایی معرفی شده است.
وی از برخورد قاطع با متخلفان حوزه سلامت خبر داد و افزود: هیچ گونه اغماض و کوتاهی در این موضوع قابل قبول نیست.
وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد خاص و تولید یا بسته بندی غیربهداشتی، موارد را با مرکز بهداشت شهرستان ارومیه در میان بگذارند.
به گزارش ایرنا، سالانه دهها تن انواع مواد غذایی غیربهداشتی در ارومیه کشف و دهها نفر نیز در این خصوص دستگیر می شود.
8137/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان، ملکشاهی و آبدانان دچار آبگرفتگی شدند که ۱۲ تیم عملیاتی در قالب ۶۰ نجاتگر جهت امدادرسانی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: تاکنون امدادرسانی به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی انجام شده است.

محمدی مقدم عنوان کرد: همچنین ۹ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۵۳ تخته پتو، ۶۰ کیلو نایلون پوششی، ۲۵ تخته موکت و یک شعله والر در بین سیل زدگان توزیع شده است.

کد خبر 6095943

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند