Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@13:31:25 GMT

خبرنگاران شبستان خراسان جنوبی تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۸۲۴۱

خبرنگاران شبستان خراسان جنوبی تجلیل شدند

طی مراسمی از خدمات و فعالیت های خبرنگاران و عکاس خبرگزاری شبستان با حضور مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار ظهر امروز (۱۸ مرداد) در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری شبستان و کارکنان دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار داشت: ۱۷ مرداد سالروز شهادت بزرگ مردانی است که با جانفشانی های خود، امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به شغل سخت و پراسترش خبرنگاری هم اشاره کرد و گفت: خبرنگاران با کمترین حقوق دریافتی اما با عشق و علاقه تلاش می کنند با اخبار خود، حامل امیدآفرینی در جامعه باشند و گره ای از مشکلات مردم را بازکنند.

 

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امروز خبرگزاری شبستان توانسته است اعتماد مردم و مسئولین را به خود جلب کند، ادامه داد: این بزرگترین سرمایه و ارزش افزوده یک رسانه است.

 

وی ادامه داد: خبرنگاران شبستان از اعضا و فعالان کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان محسوب می شوند و پیشبرد اهداف این نهاد، یک بازوی توانمند محسوب می شوند.

 

گفتنی است،‌ در این مراسم با اهدای هدایای از خبرنگاران و عکاس خبرگزاری شبستان تجلیل شد. همچنین خبرنگاران شبستان به پاس همکاری و تعامل سازنده کارشناسان دبیرخانه مساجد استان با این مجموعه، با اهدای شاخه های گل از آنها تقدیر کردند.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار مجلس خبرگزاری شبستان تحریم رسانه خبرنگاران اخبار سبک زندگی منتظرانه علی لاریجانی سیاسی خبرنگاران شبستان خراسان جنوبی خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی از خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به بخش کشاورزی استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی آخوندی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی به یک هزار و 362 هکتار اراضی زراعی، یک هزار و 218 هکتار باغی، 20 کیلومتر جاده بین مزارع، 46 رشته قنات، 450 مترمکعب استخر ذخیره آب و 10 کیلومتر کانال و لوله‌گذاری مزارع استان خسارت وارد کرده است. مجموع خسارت وارد شده به بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی 145 میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی، خسارت وارده به بخش عشایری را 4 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بارندگی‌ها به یک هزار و 753 کیلومتر ایل راه، 10 اماکن دامی و 15 رأس دام عشایر خسارت وارد که است.

آخوندی بیان کرد: در بخش زیرساخت توزیع شبکه برق نیز سه میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت به شبکه فشار متوسط وارد شده است. خسارت وارده به بخش راه در استان 530 میلیارد تومان بوده که دو هزار و 152 ابنیه شامل پل، آب نما و دیوار حفاظتی خسارت دیده‌اند.

وی عنوان کرد: این رقم برآورد اولیه است و خسارات عمرانی در حوزه شهری در حال جمع آوری است. خسارات با توجه به شدت بارندگی در بخش‌های راه، کشاورزی و زیرساختی متفاوت بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی تصریح کرد: بارندگی‌ در تمامی شهرستان‌ها مشاهده شده که در برخی مناطق از جمله شهرستان‌ها سربیشه و درمیان بیشترین خسارت گزارش شده است و در بررسی‌های اولیه مجموع خسارت‌های بارندگی‌های رگباری، بارش تگرگ و رواناب هفته پایانی فروردین در خراسان جنوبی 680 میلیارد تومان در بخش‌های کشاورزی، زیرساختی و راه برآورد شده است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • تقویت ناپایداری‌ های جوی در خراسان جنوبی
  • تقویت ناپایداری‌های جوی در خراسان جنوبی
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد
  • هوا گرمتر می‌شود
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور
  • گندم و جو‌های خراسان جنوبی در حال درو هستند
  • بازنگری ۲۱۰ استاندارد ملی در خراسان جنوبی