Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوا حیدری در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: کلاس‌های تابستانی این موسسه شامل رشته‌های حفظ مقدماتی، روخوانی، روانخوانی قران و سایر موارد است که برای گروه‌های سنی مختلف از جمله کودکان و بزرگسالان برگزار می‌شود.
وی به برپایی جلسات نورالثقلین به منظور هم‌خوانی قرآن اشاره کرد و گفت: بانوان با شرکت در این جلسات، ضمن هم‌خوانی قرآن، اشکالات آن‌ها برطرف می‌شود و در برخی موارد احکام نیز برای آن‌ها تبیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر موسسه قرآنی سوره خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان نیز جلسات جزء‌خوانی قران در این موسسه برگزار شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.
این مسئول یادآور شد: برگزاری دوره‌های مهارت زندگی در ارتباط با آموزش خانواده، فرزندپروری، همسرداری، آگاهی از فضای مجازی و سایر موارد از دیگر برنامه‌های مهم این موسسه است.
حیدری مشکلات مالی را یکی از چالش‌های پیش‌روی فعالیت موسسات عنوان کرد و افزود: برنامه‌هایی را برای اجرا در موسسه طراحی می‌کنیم اما در استارت کار به موانع مالی برمی‌خوریم که این موضوع ادامه کار را برای ما سخت می‌کند.
وی موضوع مالیات را از دیگر مشکلات برشمرد و گفت: موسسات قرانی معاف از مالیات هستند اما آنقدر دوندگی‌های این کار زیاد است که افراد سردرگم می‌شوند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا موسسات قرآنی مهارت های زندگی مشکلات مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اعظم السادات برغمدی اظهار کرد: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال استان می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآنی حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیر طرح ملی حفظ قرآن کریم کشور ادامه داد: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، تحقق خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی با خانواده‌ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی نظیری پیش روی دختران علاقه‌مند در استان آذربایجان شرقی قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته بانوان علاقمند تبریزی به صورت مجازی از برنامه‌های آموزشی حفظ قرآن کریم بهره‌مند شدند.

چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" ویژه بانوان سراسر کشور در سال ۱۴۰۳ با شعار «حافظ قرآنی، مکتب سلیمانی» با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود