Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@20:28:57 GMT

همکاری خلبانان اماراتی با اسرائیل برای بمباران غزه!

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۸۴۶۱

همکاری خلبانان اماراتی با اسرائیل برای بمباران غزه!

به گزارش جماران؛ روزنامه نگار رژیم صهیونیستی نوشت: خلبان های اماراتی در چارچوب آموزش و تمرین با جنگنده اف 35 در بمباران غزه مشارکت کردند.

به گزارش رسانه های فلسطینی، ایدی کوهین روز پنجشنبه در توئیتر خود نوشت: خلبان های اماراتی با جنگنده های خود در حملات چند هفته گذشته به نوار غزه شرکت کردند و این مشارکت در چارچوب آموزش خلبان های اماراتی با جنگنده های پیشرفته اف 35 بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: آیا ضاحی خلفان معاون فرمانده پلیس دوبی می تواند حضور و مشارکت خلبانان اماراتی که در نزد ما بر روی جنگنده اف 35 آموزش می بینند در بمباران سه هفته پیش نوار غزه را انکار کند؟

رسانه های رژیم صهیونیستی 14 تیرماه از سفر یک هیات نظامی امارات به تل آویو و بازدید آنها از جنگنده های اف35 آمریکایی خبر دادند.

یک منبع آگاه عربی به شبکه اسرائیلی «i24News» گفت: هیات نظامی اعزامی نیروی هوایی امارات به اسرائیل را یک نظامی آمریکایی بلندپایه همراهی کرده است. 

بنا برگزارش این شبکه، این سفر با هدف اطلاع از قابلیت های جدیدترین جنگنده های اف35 آمریکایی انجام شده است؛ جنگنده هایی که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به آن مجهز است و مسئولان اسرائیلی نیز به نمایش و معرفی این جنگنده به نظامیان اماراتی اقدام کردند.

رژیم صهیونیستی اولین طرفی بود که این جنگنده را از نیروی هوایی آمریکا در سال گذشته میلادی (2017) خریداری کرد و حالا آمریکایی ها با واسطه اسرائیلی برای فروش احتمالی این جنگنده ها به برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس درحال زمینه سازی هستند.

درحالی که برخی کشورهای عربی تلاش می کنند تا دستکم همکاری های امنیتی خود را با رژیم صهیونیستی مخفی نگه دارند، رسانه های صهیونیستی الزامی برای پنهان کاری نمی بینند، هرچند، حداقل درباره سعودی ها؛ انتشار گاه و بی گاه اخبار از ملاقات حاکمان سعودی به ویِژه محمدبن سلمان با مقامات رژیم صهیونسیتی روابط سعودی ها با صهیونیست ها را از مرحله محرمانه و سری وارد فاز رسانه ای کرده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت رژیم صهیونیستی اسرائیل نوار غزه محمدبن سلمان اف 35 حمله اسرائیل به نوار غزه جنگنده اف 35 بمباران نوار غزه رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: تسلط اسرائیل بر گذرگاه رفح، عبور از خط قرمز نیست

مقام‌های آمریکایی می‌گویند کاخ سفید عملیات رژیم صهیونیستی برای تسلط بر گذرگاه رفح را عبور از خطوط قرمز خود نمی‌داند.

به گزارش فارس، پایگاه خبری «آکسیوس» شامگاه سه‌شنبه گزارش داد که کاخ سفید معتقد است عملیات رژیم صهیونیستی برای تسلط بر گذرگاه رفح، عبور از خطوط قرمز «جو بایدن» نیست.

آکسیوس به نقل از دو مقام آمریکایی نوشت: «دولت بایدن در حال بررسی تعلیق ارسال تسلیحات به اسرائیل یا مشروط کردن استفاده از آن‌ها در صورت عملیات گسترده در رفح است».

مقامات صهیونیست و آمریکایی به این پایگاه خبری گفتند که عملیات در گذرگاه رفح در جریان تماس تلفنی بایدن و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه مطرح شد.

آکسیوس به نقل از یک مقام بلندپایه صهیونیست نوشت: «بایدن اما در حین این تماس، با تصرف گذرگاه رفح توسط اسرائیل مخالفتی نکرد».

دو مقام ارشد آمریکایی نیز گفتند که صهیونیست‌ها همچنین به صراحت اعلام کرده‌اند که می‌خواهند گذرگاه رفح را به منظور تحت فشار قرار دادن «یحیی سنوار» فرمانده حماس در غزه، تصرف کنند.

این دو مقام آمریکایی با بیان اینکه بایدن عملیات کنونی صهیونیست‌ها را «نقطه شکست» در روابط با واشنگتن نمی‌بیند، اما هشدار دادند که اگر این عملیات گسترش یابد یا از کنترل خارج شود و نیروهای صهیونیست وارد شهر رفح شوند، این یک نقطه شکست خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • ادعای مقام آمریکایی درباره توقف ارسال محموله مهمات به تل‌آویو
  • کنترل گذرگاه رفح به دست یک شرکت آمریکایی می‌افتد!
  • آمریکا: تسلط اسرائیل بر گذرگاه رفح، عبور از خط قرمز نیست
  • واشنگتن: ارسال تسلیحات و مهمات آمریکایی به اسرائیل متوقف شد
  • بمباران مسجدی در رفح هنگام نماز ظهر+فیلم
  • بمباران شدید هوایی شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • بمباران شدید شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • رویترز: ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است