Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،

علی اکبر شمس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: پس از بازداشت دو نفر از دست اندرکاران اعزام دانش آموزان، با ارسال نیابت قضائی در کشور گرجستان هم یک متهم بازداشت شد.

شمس افزود: پس از دستور مستقیم دادستان کل کشور به دادستان یزد جهت پیگیری، بلافاصله بعد از تشکیل پرونده اقدامات قانونی پیگیری گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تحقیق کامل از خانواده‌ها و اولیاء دم و شهود و مطلعین در محل حادثه خبر داد و افزود: فیلم صحنه جرم مطالبه و بررسی شده است تا ابعاد دقیق حادثه روشن گردد.

این مقام قضائی تصریح کرد:، چون بیم جرائم مالی و سود جویی در این اعزام دانش آموزان متصور بود، حساب‌های بانکی متهمین نیز مسدود شده است.

وی با اشاره به لزوم برخورد با عوامل تأسیس کننده آموزشگاه‌های ورزشی که نظارت لازم را بر مجموعه خود اعمال نمی‌نمایند ابراز داشت: قرار نظارت قضائی مبنی بر جلوگیری از هر گونه اردوی این باشگاه ورزشی که اقدامات غیر قانونی اخیر در حوزه آن انجام شده بود، صادر و ابلاغ شده است.

این مقام قضائی به اقدامات قضائی از طریق مدیر کل بین الملل قوه قضائیه و وزارت خارجه اشاره کرد و گفت: مقدمات انتقال اجساد جان باختگان به کشور فراهم شده است و از دفتر نمایندگی وزارت خارجه در یزد هم خواسته شد پیگیری را به عمل آورد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد خاطر نشان کرد: این اطمینان به خانواده‌های دانش آموزان داده خواهد شد که دستگاه قضائی استان، حامی آنان خواهد بود و تا پایان رسیدگی به ابعاد این موضوع و برخورد با مسببین این حادثه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد نمود و در کنار خانواده‌ها خواهد ماند.

شنبه گذشته دو نوجوان فوتبالیست یزدی که در قالب اردوی بدون مجوز یک باشگاه ورزشی به گرجستان اعزام شده بودند در یک دریاچه در تفلیس غرق شدند. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صدا و سیما یزد فوتبالیست گرجستان دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حامد شادبهر با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی در ادامه از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در شهرستان رضوانشهر و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: مأموران انتظامی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با اشاره به اینکه در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، متهم هزار و ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و فنس محصور کرده است، افزود: متهم ۵۷ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی از رفع تصرف و جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز با حکم قضائی خبر داد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ شادبهر در پایان خاطرنشان کرد: زمین‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.

کد خبر 6090174

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان