Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@16:05:08 GMT

تبریز تا پایان شهریور ماه صاحب موزه مطبوعات می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۸۸۰۲

تبریز تا پایان شهریور ماه صاحب موزه مطبوعات می‌شود

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بنده متعهد به تحقق قول‌های استاندار سابق هستم، تاکید کرد: تبریز تا پایان شهریور ماه صاحب موزه مطبوعات می‌شود. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در جشن روز خبرنگار انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان، اظهار کرد: باتوجه به اینکه اولین چاپخانه کشور در تبریز بود و نخستین روزنامه نیز در این شهر به چاپ رسیده، تبریز مناسب ترین شهر برای داشتن خانه مطبوعات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی در خصوص گلایه‌هایی مبنی بر شکایات مدیران دولتی از خبرنگاران، بیان کرد: هیچ یک از مدیران دولتی حق شکایت از خبرنگاران در خصوص مسائل اداری را ندارند، اما در رابطه با نشر اکاذیب و زیر سوال بردن اشخاص نمی‌توان کاری انجام داد.
خدابخش ادامه داد: امسال در یکی از پرونده‌ها وقتی که مشخص شد خبرنگار مقصر است، با مدیر  مربوطه صحبت کرده و از او درخواست کردم شکایتش را پس بگیرد. معتقدم بهتر است رسانه‌ها به‌جای اشخاص دستگاه‌های دولتی را نقد کنند. 
وی با بیان اینکه فساد نتیجه‌ی عدم ورود رسانه‌ها به موضوعات است، اظهار کرد: ای کاش رسانه‌ها به موضوع سازمان ورزش شهرداری تبریز به صورت کارشناسی ورود می‌کردند، تیم فوتبال زیر ۱۵ سال با هزینه‌ی بلیط ۱۰۰ میلیون تومانی در نروژ حضور می‌یابد، این ورزش چه ارزشی دارد؟ شهرداری تبریز به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در مناطق کم برخوردار توجه کند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت دستگاه های دولتی شهرداری کارشناسی مطبوعات موزه رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: جدایی خمس از تراکتور منتفی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از شکست سنگین تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل ذوب‌آهن اصفهان از هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، شایعاتی مبنی بر جدایی پاکو خمس سرمربی اسپانیایی این تیم قبل از اتمام فصل به گوش می‌رسید.

به نقل از ایرنا دیروز جلساتی بین پاکو خمس و هوشنگ نصیرزاده برگزار شد که به گفته مدیرعامل این باشگاه خمس تا پایان فصل به کار خود در تبریز ادامه می‌دهد، امروز اما باز شایعاتی مبنی بر اینکه نصیرزاده برای جلسه‌ای دیگر راهی تبریز شده و حتی گفته می‌شد که خمس صبح امروز قراردادش را فسخ کرده است. اما با پیگیری خبرنگار ایرنا مشخص شد که نصیرزاده در تهران حضور دارد و اصلا به تبریز نرفته که بخواهد جلسه‌ای با خمس برگزار کند.

از همین‌رو پس از یک روز تعطیلی، بازیکنان تیم فوتبال تراکتور امروز زیر نظر خمس در کمپ بنیان دیزل در حال تمرین هستند و با این تفاسیر باید به این شایعات پایان داده شود چرا که فسخ قرارداد با خمس مستلزم حضور نصیرزاده در تبریز خواهد بود و به نظر می‌رسد خمس حداقل تا پایان فصل به کار خود در تراکتور ادامه می‌دهد.

تراکتور در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جمعه ۳۱ فروردین میهمان نساجی مازندران است، در حال حاضر تی‌تی‌ها با ۴۰ امتیاز در رتبه سوم قرار دارند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895454

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه
  • ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • 94 هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • جذب ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری در آرشیو مطبوعات رضوی
  • اعلام حمایت خانه مطبوعات و اصحاب رسانه همدان از عملیات وعده صادق
  • فوری: جدایی خمس از تراکتور منتفی شد
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغالزایی زنجان به فارغ‌التحصیلان
  • جاماندگی روزنامه‌ها و خلاء خبری صداوسیما در پاسخ موشکی ایران
  • استاندار لرستان: ۵۰ درصد اعتبار تقاطع ۶۰ متری از منابع دولتی خواهد بود