Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:06:14 GMT

برق گرفتگی در حین کار برای یک جوان چرامی حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۹۰۶۸

برق گرفتگی در حین کار برای یک جوان چرامی حادثه آفرید

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از فوت جوان چرامی در حین انجام کار بر اثر برق گرفتگی خبر داد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از فوت جوان چرامی در حین انجام کار بر اثر برق گرفتگی خبر داد .

 

 علی جعفری فر با تایید این خبر، گفت: در این حادثه سجاد حسینی خواه جوان اهل شهر چرام، متاهل و دارای دو فرزند خردسال در هنگام کار بر اثر برق گرفتگی فوت کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پس از تماس با اورژانس ۱۱۵ پرسنل امدادی به محل اعزام و عملیات احیا را آغاز کردند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام  ادامه داد: در برق گرفتگی با شدت بالا به طور معمولاً قلب از کار می افتد و برگشت با عملیات احیا بسیار سخت و ناممکن است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد

 

 به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، عملیات امحاء این مزارع آلوده با عنایت به نظر شبکه بهداشت و درمان به جهت آلودگی و با دستور مقام قضایی و همکاری دستگاه‌های متولی در قالب گشت هم‌پوشان اجرایی شده است.

این عملیات با حضور محمد میرزایی، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و آرش طاهری، معاون فنی و اجرایی و فرهاد اتحادنژاد، رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز به جهت نظارت کامل بر حسن اجرای کار در حال انجام است.

دیگر اعضای گشت‌های هم‌پوشان همچون اداره محیط زیست، شهرداری شیراز، اداره آب و فاضلاب، یگان امداد نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیراز نیز در این عملیات حضور دارند

دیگر خبرها

  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • جوان گیلانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • ماهیگیری جان یک پسر جوان را گرفت
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری
  • اعلام جزئیات مفقودی یک کارگر شهرداری منطقه ۱۵ تهران
  • مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی