Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای اداری شهرستان لنده به منظور دیدار و سرکشی از اردوی جهادی بسیج دانشجویی با حضور در روستای قیام از توابع بخش مرکزی لنده از فعالیت های این اردو بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، عصر روز گذشته و به منظور بازدید از فعالیت های 10 روزه اردوی جهادی دانشگاه پیام نور شهرستان لنده  بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه لنده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، مسئول تبلیغات اسلامی، رئیس اداره بهزیستی، رئیس اداره آبفای روستایی و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان با حضور در سطح روستای قیام از فعالیت های فرهنگی، عمرانی و اجتماعی گروه جهادی شهید سهرابی ثانی بسیج دانشجویی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این بازدید ابتدا مسئولان با حضور در غرفه نمایشگاه کتاب، صنایع دستی و گیاهان داروئی از فعالیت های فرهنگی بسیج دانشجویی بازدید و در ادامه با حضور در خانه عالم روستای قیام از روند فعالیت ساخت و ساز دیوار حیاط این منزل مسکونی و سایر فعالیت های آنان بازدید کردند.

 

 

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در حاشیه بازدید از فعالیت های اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده گفت: امروز بسیج دانشجویی با راه اندازی کاروان خدمت بی منت در قالب اردوی های جهادی به فکر ساخت و ساز در مناطق محروم هستند.

 

وی افزود: شاید فعالیت های این عزیزان چندان بزرگ نباشد ولی همین همت و تلاش برای تعالی فرهنگ کار و تلاش و تقویت روحیه بسیجی از شاخص های مهم این اردوها است.

 

مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای بسیج خدمت به مردم در تمام شرایط خوب و بد جامعه است و بسیج و سپاه در عمل آنان به آحاد مختلف جامعه ثابت کرده است.

 

وی از فعالیت های و تلاش های خوب این اردوی جهادی در روستای قیام و حمایت های خوب سپاه ناحیه لنده و سایر ادارات قدردانی کرد.

 

 

عادل مرادی بخشدار مرکزی لنده با قدردانی از اردوی جهادی شهید سهرابی ثانی گفت: امروز ترویج فرهنگ بسیجی و تقویت روحیه کار و تلاش در جامعه نیازمند عزم راسخ بسیجی است.

 

وی افزود: فعالیت های مستمر دانشجویان در قالب اردوی های جهادی نوعی خود ساختگی برای ایرانی آباد است که همه مردم باید از این حرکت های جهادی الگو برداری کنند.

 

بخشدار مرکزی لنده تصریح کرد: جامعه ما امروز نیازمند امید و آرامش است و بهترین آرامش ها در سایه امنیت پایدار ایجاد می شود.

 

مرادی اظهارکرد: همه ما موظف به خدمت به مردم هستیم و برای تسریع در خدمت رسانی نیازمند همدلی و همزبانی و همکاری ادارات با همدیگر هستیم.

 

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:


                                                                                                    انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند

سرهنگ علی درویشی گفت : به دنبال کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در این شهرستان ، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران، اعضای این شرکت هرمی که با اجاره منزلی در منطقه اقدام به فعالیت و عضوگیری و آموزش افراد می کردند شناسایی شدند.

وی اظهار کرد : پس از هماهنگی قضائی،کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم های عملیاتی، ۲۲ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نوشهر گفت : در بازدید از مکان های فعالیت این افراد ، سیستم رایانه ای ، جزوات و کتاب های آموزشی به دست آمد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

درویشی با اشاره به این که وعده‌ سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا مهم ترین شگرد شرکت‌ های هرمی است از شهروندان خواست ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت ها و تامل در انجام معاملات وسوسه‌ انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان نوشهر با جمعیتی ۱۴۰ هزار نفر از سه نقطه شهری و ۱۲۰ نقطه روستایی در غرب مازندران قراردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند