Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنه شب اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، سردار حسین ذوالفقاری و هیات همراه از بخش های مختلف این 2 مهمان شهر بازدید کرد.
همچنین رضا زارع زاده مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری و محمد محامدی فرماندار تفت که در این بازدید حضور داشتند ، پاسخگوی مشکلات مطرح شده از سوی اتباع بیگانه ساکن در این مراکز بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور در کارگاه آموزشی حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان از دیگر برنامه های معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در سفر به یزد بود.
هم اکنون از یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت استان 15 درصد در مناطق روستایی و 85 درصد در 21 شهر زندگی می کنند .
درباره تعداد اتباع خارجی ساکن در ایران، پیشتر معاون اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی وزارت کشور گفته بود، هم اکنون یک میلیون و 350 هزار افغان در ایران حضور دارند و 500 هزار دانش آموز افغان شامل پناهنده و غیرپناهنده در مدارس ایران مشغول تحصیل هستند.
در استان یزد آمارهای غیررسمی از سکونت 100 هزار اتباع بیگانه در 10 شهرستان استان حکایت دارد که 20 درصد آنها در مهمان شهرها ساکن هستند.
بیشتر اتباع خارجی استان افغانستانی هستند که عمدتا در صنایع ساختمان سازی، تیرچه بلوک، موزاییک سازی، کشاورزی، دامداری و حناسایی فعالیت دارند.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت دانش آموز روابط عمومی کشاورزی وزارت کشور یزد رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، در جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری یزد و نمایندگان نیروی انتظامی استان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برگزار گردید.

در این جلسه علوی نیا مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری با تاکید به ضرورت همکاری همه دستگاهها و تاثیرات طرد اتباع غیرمجاز ، رفع مشکلات گذشته و تشدید محاسن در سال ۱۴۰۳ را خواستار شد.

 در ادامه محسنی راد مدیرکل اتباع ومهاجرین خارجی استانداری با ارائه گزارشی از آمار و اقدامات انجام شده در سال گذشته ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ،انتظامی و قضایی، اعلام آمادگی و پشتیبانی از ادامه طرح در سال ۱۴۰۳ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد