Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ گروه تحلیل محتوای آموزشی آموزش و پرورش استان زنجان از درخشش معلمان و دانش آموزان استان زنجان در هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی خبر داد.  

تولید محتوای چند رسانه ای متناسب با نیاز معلمان و دانش آموزان و استفاده هوشمندانه از آنها به عنوان یکی از سیاست های مهم اشاره شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا هشتمین جشنواره سالانه تولید محتوای الکترونیکی دانش آموزان و معلمان با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطاات در فرایند آموزش در سه  مرحله منطقه ای، استانی و کشوری برگزار و شرکت کنندگان در قالب سه گروه دانش آموزان، معلمان و دانشجو معلمان به رقابت پرداختند.

 از میان 48 اثر راه یافته به مرحله استانی در اسفندماه 96، پس از داوری، تعداد 18 اثر برگزیده به مرحله کشوری ارسال و اثر گروهی خانم فریده کثیرلو و الیاس بیگدلی از معلمان شهرستان خدابنده با عنوان«منظومه شمسی پایه نهم» و کارگروهی آقایان سهیل خدابنده لو و امیرضا بهاوری از دانش آموزان شهرستان خرمدره با عنوان «قند فارسی»، جزء برگزیدگان کشوری مردادماه 1397 معرفی شدند.

گفتنی است،گروه تحلیل محتوای آموزشی استان ضمن تبریک به این عزیزان، از همه معلمان، دانش آموزان، اساتید و دانشجو معلمان گرامی برای شرکت فعال در نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی که در طول سال تحصیلی 98-1397 برگزار خواهد شد، دعوت به عمل می آورد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هشتمین جشنواره آموزش و پرورش استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در مقطع متوسطه اول درمدرسه دخترانه نمونه مهدیه خاش برگزار شد.
در این جشنواره  ۱۳۰ نفر از دانش آموزان برگزیده شهرستان‌های خاش، میرجاوه، تفتان، بخش نصرت آباد زاهدان و عشایری شرکت داشتند.
شرکت کنندگان این جشنواره در رشته‌های زبان خارجه، ادبیات فارسی، پژوهش، مناظره علمی، ریاضی، فرهنگ و هنر، برنامه نویسی، بازارچه کسب و کار دانش آموزی، قرآن و معارف، مهارت‌های زندگی و توسعه فردی، سلامت و تربیت بدنی، فعالیت‌های آزمایشگاهی و دست سازه با هم به رقابت پرداختند.
شروع این جشنواره از ابتدای سال تحصیلی بوده که تاکنون مراحل شهرستانی آن برگزار و به مرحله قطب رسیده و تا پایان تابستان مراحل استانی و کشوری آن برگزار خواهد شد.
حدود ۸ هزار دانش آموز تاکنون در این عرصه با هم به رقابت پرداخته اند و با معرفی نفرات برتر شاهد اختتامیه مرحله قطب آن در خاش بودیم.

همچنین سپاهی معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش مهرستان: گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی کشف استعداد‌های دانش‌آموزان فعال، پویا و پژوهشگر است که بتوانیم با برگزاری این جشنواره‌ها دانش‌آموزان مستعد را شناسایی کرده و از پتانسیل استعداد‌های این دانش‌آموزان در جهت پیشرفت و کیفیت‌بخشی استفاده کنیم.
وی افزود: این جشنواره با شرکت ۶۴ مدرسه برگزار که ۲۶ مدرسه برگزیده شدند و در ۹ محور به رقابت پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تکرار سختگیری دهه ۶۰ در مدارس
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • دانش آموزان چه انتظاری از معلمان دارند؟
  • هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنز پهلو»
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان