Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد انصاری روز پنجشنبه در نشست خبری با تشریح فعالیت های این اداره کل افزود: موضوع بیکاری یکی از مهمترین مشکلات کشور محسوب می‌شود که در این استان نیز نمود دارد.
وی اظهار داشت: سازمان فنی‌ و حرفه‌ای متولی ایجاد اشتغال در جامعه نیست اما با بهره گیری از ظرفیت ها و ارائه اموزش های مهارتی به جوانان جویای کار زمینه ورود آنان به بازار کار را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انصاری افزود: بر این اساس فارغ‌ التحصیلان دانشگاهی نیز می‌توانند آموزش‌های تخصصی و رایگان را در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای را سپری و سپس وارد بازار کار شوند.
وی بیان کرد: هدف از اجرای این کار به حداقل رساندن وضعیت بیکاری در جامعه است و این در حالی است اغلب فارغ التحصیلان دانشگاهی از مهارتهای کافی برخوردار نیستند.
این مسئول ادامه داد: قرارگیری این استان در مسیر ترانزیت موقعیت بسیار مهمی را در عرصه اتومکانیک فراهم کرده و به طور نمونه در تعطیلات نوروز امسال تردد 2 میلیون و 500 هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان به وقوع پیوسته بود.
وی ابراز کرد: این موضوع موجب شد که این اداره کل در بخش صنعت خودرو برنامه ریزی های لازم را انجام دهد که در این بخش کارهای خوبی شده است.
مدیر کل فنی و حرفه ای استان زنجان ادامه داد: بر این اساس با حمایت مسئولان استانی و تخصیص اعتبارات لازم راه اندازی در کارگاههای اموزشی و تعمیر خودرو در دستور کار قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: در این راستان 18 خودروهای جدیدی خریداری شد و با ایجاد عتماد سازی و احصا نیازهای برنامه های این بخش مورد توجه قرار گرفت که تاکنون نتایج خوبی به همراه داشته است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با 14 مرکز و 150 آموزشگاه آزاد، در عرصه آموزش با رویکرد اجتماعی، فقرزادیی و محرومیت‌زادی در سطح استان فعالیت می کنند.
سال گذشته به 13 هزار و 679 نفر معادل یک میلیون و 999 هزار و815 نفر ساعت آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان زنجان ارائه شد.
9646/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت بازار کار بیکاری خودرو فنی و حرفه ای محورهای مواصلاتی استان رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۷ بهمن‌ تا روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.
نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • پیشنهاد گسترش دامنه شمول در اصلاح قانون بیمه بیکاری
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده