Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:20:52 GMT

297 رسانه خارجی علیه ارزش های ایران فعالیت می کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۰۵۳۴

297 رسانه خارجی علیه ارزش های ایران فعالیت می کنند

اراک - ایرنا- مدیرمسئول روزنامه عصر ایرانیان گفت: 297 رسانه صوتی و تصویری در نقاط مختلف جهان علیه ارزش های والای جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند.

«بیژن نوباوه» عصر پنجشنبه در آیین گرامیداشت شهدای رسانه استان مرکزی به مناسبت روز خبرنگار در اراک، افزود: جایگاه و مسئولیت خبرنگاران و اصحاب رسانه ایران اسلامی در چنین شرایطی برجسته تر از گذشته است و باید در راستای آگاه سازی عمومی بیش از پیش بکوشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: جامعه خبرنگاری ایران با برخورداری از منش و ارزش های اسلامی سالم ترین جامعه خبری جهان محسوب می شود و به همین دلیل قدرت تاثیرگذاری بالایی در جامعه دارد.
مدیرمسئول روزنامه عصر ایرانیان اظهار داشت: آزادگی، ایثار و فداکاری خبرنگاران ایرانی در همه دنیا بی بدیل است و حضور پرشور این قشر در دفاع مقدس آثار و برکات بسیاری به همراه داشت.
وی گفت: جایگاه خبرنگاران به واسطه تلاش برای افزایش آگاهی عمومی در حد و اندازه اندیشمندان، دانشمندان و مصلحان اجتماعی است و باید قدردان زحمات این قشر بود.
نوباوه بیان کرد: ایران اسلامی با قدرت فکری و نرم افزاری بالا و برخورداری از ملت فهیم و انقلابی به خطرناکترین دشمن آمریکا تبدیل شده و حفظ این جایگاه ویژه در گرو فعالیت گسترده اصحاب رسانه است.
مدیر مسئول روزنامه عصر ایرانیان بیان کرد: آمریکای جنایتکار بیشترین بودجه سازمان ملل را تامین کرده و در عوض بیشترین نفوذ را بر این مجمع جهانی و شورای امنیت ملی دارد اما، ایران اسلامی از همه جهات بیشترین نفوذ را در منطقه دارد.
وی افزود: به گفته مقامات آمریکایی، این کشور در سال های اخیر بیش از هفت هزار میلیارد دلار در منطقه خاورمیانه هزینه کرده اما همواره جمهوری اسلامی ایران تصمیم ساز اصلی در منطقه و به خصوص سوریه است و این برای آمریکا شکست سنگینی محسوب می شود.
نوباوه اظهار داشت: آمریکا و متحدانش قدرت ایران را در جنگ افزار و نبرد فیزیکی نمی دانند بلکه ملت ایران در جهت گیری های فکری، ایثار و مقاومت نقش آفرینی می کنند.
وی اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی می دانند که ملت ایران با الگوگیری از شهدای خود مانند شهید محسن حججی برای بقای فکر و ایده خود می جنگند و در مسیر صیانت از ارزش های خود از هیچ قدرتی واهمه ندارد.
مدیرمسئول روزنامه عصر ایرانیان ملت ایران را بهترین ملت دنیا عنوان کرد و گفت: مردم همواره پای نظام بوده اند و برای حل مشکلات اقتصادی نیز صبورانه همراه مسئولان خواهند بود.
در این آیین از خبرنگاران پیشکسوت و خانواده شهدای خبرنگار استان مرکزی تجلیل شد.
استان مرکزی 17 شهید خبرنگار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
6013/3017/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات خبرنگار 97 رسانه اراك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، یک رسانه آلمانی جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین را فاش کرد.

روزنامه آلمانی «دی ولت» در گزارشی اعلام کرد که روسیه و اوکراین در بهار ۲۰۲۲ به توافق صلح نزدیک بودند. در آن توافق کی یف آماده تعهد به بی طرفی بود. با این حال اصرار مسکو بر اینکه اوکراین، زبان روسی را دومین زبان رسمی خود قرار دهد یکی از موانع بود.

این روزنامه آلمانی با استناد به یک سند ۱۷ صفحه‌ای به تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲، مدعی شد که توافقی میان مسکو و کی یف انجام شده بود و قرار بود هرگونه اختلاف باقی مانده در نشست بین «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و همتای اوکراینی وی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

به نوشته این رسانه آلمانی، بنا به مفاد این توافق اوکراین متعهد به بی‌طرفی دائم می‌شد و موافقت می‌کرد که به سلاح‌ها و نیروهای خارجی اجازه ورود به این کشور را ندهد. همچنین کی یف بنا به توافق مذکورتضمین می‌کرد که مانورهای نظامی با دیگر کشورها برگزار نخواهد کرد.

در مقابل، روسیه متعهد می‌شد که دیگر به اوکراین حمله نکند و کی‌یف می‌توانست تضمین‌های امنیتی را از آمریکا، انگلیس، فرانسه و چین دریافت کند.

کد خبر 6090259

دیگر خبرها

  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است
  • تمامیت خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش کنی صهیونیست است
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی