Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@13:48:55 GMT

توقف پرسپولیس در گرمای ۴۳ درجه اهواز

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۰۶۷۲

ساعت 24- تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار خود در اهواز برابر استقلال خوزستان متوقف شد.

در ادامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال خوزستان از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پرسپولیس تهران بود که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در آغاز نیمه نخست این دیدار استقلالی‌ها حملاتی را روی دروازه پرسپولیس ترتیب دادند اما نتوانستند فرصت گل آنچنانی ایجاد کنند اما در ادامه و با نزدیک شدن به پایان نیمه اول این تیم پرسپولیس بود که بازی را در دست گرفت و یکی دو فرصت نصفه‌ و نیمه ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این‌حال هیچ یک از این فرصت‌ها به گل تبدیل نشد تا نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

اما در آغاز نیمه دوم ، شاهد بازی پر افت‌وخیزتری نسبت به نیمه نخست بودیم. در این نیمه استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها فرصت‌های متعددی برای باز کردن دروازه به دست آوردند که با بی دقتی مهاجمان دروازه‌ای باز نشد.

از جمله این فرصت‌ها می‌توان به فرصت دقیقه  ۵۷  اشاره کرد که استقلال خوزستان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در ادامه ایمان مبعلی توپ را  روی دروازه ارسال کرد و با دفع مدافعان پرسپولیس توپ در موقعیتی مناسب به بازیکن استقلال خوزستان رسید و او نیز با یک شوت پای راست دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد ما توپ او از کنار دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۶۲ هم پرسپولیسی‌ها هم پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان صاحب ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه بشار رسن قصد داشت با یک شوت زیبا دروازه حریف را باز کند اما شوت او راهی به دروازه پیدا نکرد. همچنین در دقیقه ۶۵ روی پاس سید جلال حسینی ، علی علیپور با دروازه‌بان حریف تک به تک شد اما شوت او با برخورد به تیرک افقی دروازه به اوت رفت.

در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، بشار رسن (۷۸ احسان الوان‌زاده) ، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه (۶۲ گادوین منشا)، سیامک نعمتی و علی علیپور به میدان رفت.

استقلال خوزستان نیز با ترکیب حسن پورحمیدی احمد آل نعمه مصطفی کیانی وحید حمدی نژاد مهرداد پورابوالقاسم محمد شریفی میثم کریمی میثم شاه‌مکوند ایمان مبعلی وحید خشتان رضا درویشی وارد زمین شد.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دورتموند مقابل پاریس

آفتاب‌‌نیوز :

 در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، دورتموند به مصاف پاری سن ژرمن رفت و به برتری یک بر صفر رسید.

در این بازی نیکولاس فولکروگ در دقیقه ۳۶ روی پاس دیدنی اشتلاتنبک دروازه پاریس را باز کرد.

نکته مهم این مسابقه فرصت سوزی عجیب ۲ تیم دورتموند و پاریس بود. هر ۲ تیم ۴ فرصت بزرگ گلزنی را از دست دادند تا این دیدار نیمه نهایی تنها با یک گل به پایان برسد.

امباپه در این مسابقه ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و تنها توانست دیرک دروازه را به لرزه دربیاورد.

سه شنبه آینده در ورزشگاه پارک دو پرنس، دیدار برگشت برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت