Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در ديدار مقابل استقلال خوزستان 10 بار به خاطر سنگ‌پراني بازي متوقف شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از خوزستان، برانکو ايوانکوويچ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس بعد از ديدار تيمش مقابل استقلال خوزستان گفت: روز خبرنگار را به همه شما تبريک مي گويم. چيز نرمالي درباره بازي وجود ندارد که درباره ان حرف بزنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرايط براي اين بازي نرمال نبود. نيمه اول را بدون دفاع راست باز ي کرديم و در نيمه دوم بدون دفاع چپ بازي کرديم. 
* بازي به خاطر سنگ‌پراني 10 بار متوقف شد
وي ادامه داد:10 بار بازي براي پرتاب سنگ متوقف شد اما داور فقط 4 دقيقه وقت براي اين بازي گرفت.
* عصباني نبودم، فقط به فکر برد بودم
برانکو درباره عصبانيتش هم اظهار داشت: من عصباني نبودم. دوست داشتم بازي را ببريم و به بازيکنانم روحيه مي دادم. البته در 50 درجه هوا بازي کردن طبيعي نيست اما کاري نمي شود کرد.
* 14 روز ديگر در آبادان همين شرايط را خواهيم داشت
برانکو تاکيد کرد: 14 روز ديگر در آبادان هم همين شرايط را داريم. ما در اين شرايط هجومي بازي مي کنيم. هميشه تيمي که در اين هوا حمله مي کند انرژي بيشتري نسبت به تيمي که دفاع مي کند صرف مي کند.
* درباره تيم حريف حرفي ندارم
سرمربي پرسپوليس درباره استقلال خوزستان هم افزود: به آنها تبريک مي گويم اما درباره تيم حريف حرف نمي زنم چرا که نگاهم به تيم خودم هست.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه در نیم فصل دوم مجوز نشستن سیدجلال حسینی روی نیمکت تیمش صادر شد حالا او یکی از دستیاران اوسمار است که لب خط می‌آید. 
در شرایطی که رافائل گونزالس تولدو و مهرداد خانیان خیلی کم لب خط می‌آیند سیدجلال بیشتر از سایر دستیاران اوسمار در کنار خط طولی حاضر شده و با بازیکنان صحبت می‌کند. 
سیدجلال در بازی با آلومینیوم اراک در همان نیمه نخست به خاطر اعتراض به قضاوت عرب براقی کارت زرد گرفت. این دومین بازی است که او در نیم فصل دوم اخطار می‌گیرد و ظاهرا اعتراض‌هایش نسبت به دوران بازیگری‌اش بیشتر است و البته به خاطر تازه کار بودنش به عنوان مربی راحت‌تر توسط داوران جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند