Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ در فصل جدید، میزبان لستر خواهند بود.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر جزیره، در دیدار افتتاحیه رقابت ها، منچستریونایتد میزبان لسترسیتی خواهد بود.

تاریخ زمان مکان داور 19 مرداد 97 23:30 ورزشگاه اولدترافورد آندره مارینر

وضعیت دو تیم

منچستریونایتد، نایب قهرمان و پرافتخارترین تیم انگلستان، در اولین دیدار فصل جدید رقابت ها، میزبان لسترسیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیاطین سرخ در اولین بازی لیگ برتر، در تئاتر رویاها میزبان رقیب سرسختی هستند و برای کسب موفقیتی بزرگ، نیازمند آغازی بزرگ هستند. ژوزه مورینیو، به مانند دو فصل گذشته همچنان هدایت شیاطین سرخ را برعهده داشته و در افتتاحیه لیگ، به دنبال کسب برد پر ارزشی در ابتدای کار است. آقای خاص و تیمش فصل نقل و انتقالات تابستانی تقریبا بی سر و صدایی را پشت سر گذاشته اند، وضعیتی که موجب نارضایتی مرد پرتغالی شد و علاوه بر آن، خیل عظیمی از نارضایتی توسط هواداران منچستریونایتد را روانه مدیران این تیم کرد.

مضاف بر اینکه، شیاطین اصلا روند آماده سازی جالبی در پیش فصل نداشتند و در اکثر رقابت های آماده سازی، بازیکنانی به میدان رفتند که شاید در طول فصل، از آن ها زیاد بازی گرفته نشود. با این حال، نکته ای که بیش از هرچیزی هواداران منچستریونایتد را می ترساند، فصل سوم مورینیو در اولدترافورد است. فصل سومی که به علت عدم نتیجه گیری سرمربی کنونی یونایتد در شغل های قبلی اش به سندروم فصل سوم مورینیو مشهور است. موضوعی که شاید آنچنان منطقی به نظر نیاید. اما، چیزی که می تواند تمام این ناامیدی ها را رفع کند، یک شروع خوب است. شروعی که می تواند حواشی اطراف قرمزهای شهرمنچستر را به صفر برساند. پیروزی در بازی افتتاحیه می تواند پالس های مثبت فراوانی را روانه آقای خاص کند.

در سوی دیگر، تیم نسبتا پر سرو  صدای لسترسیتی قرار دارد. روباه ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی حضور فعالی داشتند و بازیکنان مهمی توسط آن ها جذب شد. البته نمی توان از جدایی ریاض محرز، ستاره این تیم نیز چیزی نگفت، بازیکنی که راهی تیم آبی شهر منچستر شد. اما قطعا خرید های لسترسیتی به اندازه ای بود که بتواند آن ها را از نداشتن محرز، بی نیاز کند. کلود پوئل که در این فصل، خود تیم مورد نظرش را بسته و بازیکنان مد نظر او جذب شده اند، به دنبال رقم زدن فصل بزرگی برای لستر آبی پوش است و به نظر، رقابت با این منچستریونایتد، می تواند آغازی برای یک سرانجام خوب باشد.

لسترسیتی در فصل نقل و انتقالات، دو پیشنهاد بزرگ منچستریونایتد برای هری مگوایر، ستاره خط دفاعی خود را رد کرد و این درحالی است که به گفته خودِ پوئل، او می تواند فردا برابر تیمی که به شدت خواهان جذبش بوده بازی کند.

حال همگان منتظر شروع مهیج ترین لیگ فوتبال جهان هستند. لیگی که می تواند در این فصل، پر از شگفتی ها باشد.

ترکیب احتمالی دو تیم

مصدومان و محرومان

نکاتی در خصوص بازی منچستریونایتد در 8 دیدار اخیرش برابر لسترسیتی شکست نخورده است. (5 برد و 3 تساوی) منچستریونایتد در 5 دیدار اخیر خانگی اش موفق به گلزنی شده است. منچستریونایتد بیش از هرتیمی در لیگ برتر، در دیدار آغازین لیگ پیروز شده است. (17 بار) آخرین دیداری که میان لستر و منچستر به عنوان بازی افتتاحیه برگزار شده است، به سال 1998 بازمی گردد. در آن دیدار منچستر بازی 2-0 باخته در اولدترافورد را با حساب 2-2 به پایان رساند. خوان ماتا در 4 دیدار اخیرش برابر لستر موفق به ثمر رساندن 4 گل شده است. پیش بینی هواسکورد

منچستریونایتد 2-1 لسترسیتی

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیانگلستانلیگ جزیرهمنچستریونایتدلسترسیتیپیش بازی و گزارشبرچسب‌ها: ژوزه مورینیوکلود پوئلمنچستریونایتد-لسترسیتیهفته اول لیگ برتر انگلیسهری مگوایرپل پوگباالکسیس سانچزداوید دخیاخوان ماتا برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر حدادی فر: دیدار مقابل سایپا سخت و درگیرانه بود؛ باهوش تر بودیم 3 امتیاز را می گرفتیمعباسیان، بازیکن سایپا: بدشانس بودیم اما گرفتن یک امتیاز از ذوب آهن هم خوب استدانلود؛ گل ها و مهارت های برتر آندرس پریرا (قسمت اول)آرمان رمضانی، مهاجم سایپا به دلیل مصدومیت از ناحیه سر در دیدار مقابل ذوب آهن به بیمارستان منتقل شدحمدی نژاد: پرسپولیسی ها موقعیتی نداشتند و حرص چه چیزی را می خورند؟رسمی؛ جوردن آیو به طور قرضی به کریستال پالاس پیوستبه قلم الکساندر کولاروف در The Players Tribune؛ شبی که زمین لرزیدنکونام: در نیم فصل دوم بهترین نساجی را خواهید دید؛ گل سالم ممشلی را داور آفساید اعلام کرددانلود؛ گل روز باشگاه میلان - فیلیپو اینزاگی به بایرن مونیخ (2007)رسمی؛ لوسیانو ویتو به صورت قرضی به فولام پیوستعلی دایی: شایسته کسب سه امتیاز بودیم؛ مقابل ذوب آهن بدشانسی آوردیمگزارش تصویری؛ سایپا 0 - 0 ذوب آهننمازی: بازی سایپا و ذوب آهن درگیرانه بود؛ بازی مالکانه ای را به نمایش گذاشتیمدانلود؛ حواشی تیم لیورپول در دیدار مقابل تورینورسمی؛ مارتین مونتویا به برایتون پیوستتارتار: بعد از گل نساجی به بازی مسلط شدیم؛ در صحنه پنالتی به بازیکنِ خودمان معترض بودیمبرانکو: دیدار مقابل استقلال خوزستان نرمال نبود؛ بازی به خاطر سنگ‌پرانی 10 بار متوقف شدخلاصه بازی نساجی 1-1 پارس جنوبی جمیزدی: تماشاگران‌مان مقابل پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند؛ استقلال خوزستان در بازی های آینده نمایش بهتری خواهد داشتسعید آذری: اخراج درخشان مهر در اواخر بازی کار ذوب آهن را سخت کرد؛ موقعیت های دو تیم یکسان بود بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه یوفا اسامی نامزدهای بهترین بازیکن فصل 2017/18 لیگ قهرمانان اروپا در هر پست را اعلام کرداستقلال خوزستان 0 - 0 پرسپولیس؛ بازی سرد، سکوهای پرهیاهورسمی؛ کپا آریزابالاگا به چلسی پیوستتصور مسی از پیوستن کورتوا به رئال مادرید (کاریکاتور)رسمی؛ دنیل ارزانی به منچسترسیتی پیوستفلورنتینو پرز خطاب به کورتوا: به باشگاهی که در آن غیرممکن معنا ندارد، خوش آمدیتلاش های رونالدو برای انتقال مارسلو به یوونتوس ادامه داردرسمی؛ آندره گومز به اورتون پیوستغیررسمی؛ یری مینا و آندره گومز از بارسلونا به اورتون پیوستندپرز به امید آرام شدن مودریچ، جلسه با وی را به تعویق انداخت؛ تکلیفِ لوکا، احتمالا جمعه مشخص خواهد شدفوری؛ پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر انگلستان بسته شددیگو گودین ضمن جواب منفی به پیشنهاد منچستریونایتد، قصد تمدید قراردادش با اتلتیکو مادرید را داردپاری سن ژرمن در رویای جذب عثمان دمبلهرسمی؛ نیکولا کالینیچ به اتلتیکو مادرید پیوسترسمی؛ نیکولا کالینیچ به اتلتیکو مادرید پیوست 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریگفتگویی صمیمانه با اشکان دهقانی، قهرمان لیگ فانتزی طرفداری در فصل 18-2017نظر من راجع به استند اپ اول

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء

به گزارش قدس آنلاین، اتحاد کلباء در جام ریاست‌جمهوری امارات به مصاف تیم آماده و سرحال الوصل رفت. همچنان که پیش بینی می‌شد این الوصل بود که توانست پیروزی آسانی را در این بازی به دست آورد. الوصل با نتیجه چهار بر یک در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد.

مهدی قایدی، ستاره ایرانی اتحاد کلباء، در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۶۸ در حالی که بازی با یک گل به سود الوصل دنبال می‌شد گل تساوی را به زیبایی به ثمر رساند اما در ادامه اتحاد کلباء سه گل دیگر را دریافت کرد تا شکست سنگینی را پذیرا شود.

قایدی در دقایق پایانی تعویض شد. این بازیکن ایرانی در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در لیگ امارات داشته و از بهترین بازیکنان تیمش بوده است. او به احتمال خیلی زیاد در ترکیب تیم منتخب فصل قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • روز اتحاد است/ هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • گلزنی قایدی در شب تحقیر اتحاد کلباء
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس