Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:31:11 GMT

مرتضی مهرزاد برترین ورزشکار ماه جولای شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۱۲۵۱

مرتضی مهرزاد برترین ورزشکار ماه جولای شد

به گزارش خبرگزاری مهر، انتخاب مرتضی مهرزاد به عنوان برترین ورزشکار ماه جولای بر اساس نظرسنجی انجام شده در سایت کمیته بین المللی پاراالمپیک انجام شده است.

در نظرسنجی صورت گرفته مهرزاد با ۶۰ رای عنوان بهترین ورزشکار را به خود اختصاص داد. در این رای گیری، «کار آدنگان» دونده ویلچری از بریتانیا، «دیده دِ گروت» تنیس‌باز هلندی، «الیزابت گومس» پرتابگر نیزه از برزیل و «استفان اولسن» تنیس‌باز سوئدی نیز حضور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته بین المللی پارالمپیک علت انتخاب مهرزاد به عنوان یکی از کاندیداهای برترین ورزشکار ماه جولای را نقش موثر مرتضی مهرزاد در تیم ملی والیبال نشسته ایران در رقابت های قهرمانی جهان عنوان کرد.

تیم ملی مردان ایران در این مسابقات قهرمان شد و مجوز مستقیم ورود به پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد.

کد خبر 4370474

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال نشسته ایران مرتضی مهرزاد کمیته بین المللی پارالمپیک تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس بازیهای آسیایی اندونزی 2018 کشتی آزاد باشگاه تراکتورسازی تبریز بازی های آسیایی کشتی فرنگی تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال تراکتورسازی والیبال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال

بهزاد سالمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سایت کمیته بین المللی پارالمپیک آی.پی.سی در گزارشی از حسن جعفری ملی پوش گلبال کشورمان به عنوان یک بازیکن شاخص گلبال در سطح جهان تمجید کرده است.

وی خاطرشان کرد: در این گزارش آمده است؛ حسن جعفری عضو شاخص تیم ملی گلبال ایران که سابقه حضور در پارالمپیک لندن را هم دارد در مسابقه فینال مسابقات آسیا اقیانوسیه – هانگژو مقابل کره به تنهایی ۵ گل از ۹ گل ایران را به ثمر رساند و نقش بسزایی در قهرمانی تیم ایران و صعود این تیم به پارالمپیک پاریس داشت.

رییس هیات نابینایان و کم بینایان اردبیل بیان کرد: کمیته ملی پارالمپیک در این تقدیرنامه آورده است: قطعاً حسن جعفری با تجربه خود می تواند در پاریس به تیم ملی گلبال ایران کمک شایانی کند.

سالمی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته اردوی تیم ملی نابینایان و کم بینایان برای حضور در مسابقات پارالمپیک پاریس در اردبیل برگزار شد، تصریح کرد: سه ورزشکار گلبالیست استان اردبیل در اردوی تیم ملی حضور داشتند.

کد خبر 6095605

دیگر خبرها

  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • غرفه استان کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک
  • یادنامه ای برای «استاد»
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس