Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: آماری که در حوزه اشتغال برای ۲۰ هزار نفر در سال گذشته در استان گلستان می گویند کجاست، باید مسئولان برای این ۲۰ هزار شغل ایجاد شده لیست بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، نبی هزارجریبی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، امروز (18 مرداد) در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار گفت: زحمات خبرنگاران با زبان قابل توصیف نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلم خبرنگاران کمتر از یک سلاح نیست.

 

وی افزود: بیشتر خبرنگاران وجدان کاری دارند و اخلاق حرفه ای را رعایت می کنند.

 

هزارجریبی، خود را نماینده مردم دانست نه نماینده دولت و تصریح کرد: وضعیت فعلی کشور که به یک فضای نا امن و اپیدمی تبدیل شده، مقصر آن مسئولان هستند. مجلس با تمام توان و قانونگذاری و نظارت برای قانون را انجام داد.

 

وی با بیان اینکه باید تریبون خانه ملت داد مردم را از دولت بستاند، اظهارداشت: از رئیس جمهور خواسته ایم به حق و خواسته مردم پاسخ بدهد.

 

هزارجریبی در خصوص امضا نکردن نامه درخواست پرسش از رئیس جمهور، گفت: از 200 نفر تنها 90 نفر امضا کردند و دلیل عدم امضای بنده بی اطلاعی از چنین نامه ای بود و قصد و غرضی نداشتم. چرا که من هم از وضعیت اقتصادی و بیکاری حاکم در جامعه گله مند هستم و مایلم پاسخ رئیس جمهور را بشنوم.

 

وی مهاجرت خزنده به گلستان را معضل جدی خواند و افزود: این معضل بیکاری، حاشیه نشینی و به تبع آن معضلات فرهنگی و اجتماعی را افزایش می دهد.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا خاطرنشان کرد: آماری که در حوزه اشتغال برای 20 هزار نفر در سال گذشته در استان گلستان می گویند کجاست؟ باید مسئولان برای این 20 هزار نفر لیست بدهند. من به عنوان نماینده گرگان و آق قلا لیستی ندیده ام.

 

وی تاکید کرد: باید لیست افرادی که بیکار شدند و واحدهای تولیدی که به دلیل رکود اقتصادی ورشکست شدند به روی ترازو بیاید تا مشخص شود چقدر در استان اشتغالزایی شده است.

 

هزارجریبی با اشاره به قانون منع بکارگیری بازنشستگان نیز گفت: با اجرای این قانون 17 استاندار، 120 مدیرکل وزارتخانه، 3200 مدیرکل بازنشسته می شوند و جامعه مدیریتی کشور جوان خواهد شد تا روح تازه ای به آن دمیده شود.

 

وی، مهمترین اقدامات در حال پیگیری خود را منطقه آزاد اینچه برون، منطقه گردشگری آشوراده، پتروشیمی گلستان، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خلیج گرگان، هتل ورزش گرگان، ایجاد اشتغال و صنعت کشاورزی برشمرد.

 

هزارجریبی با اشاره به افتتاح اولین دستگاه آب شیرین کن گلستان، افزود: یکی از راهکارهای خروج از وضعیت خشکسالی استان گلستان استفاده از آب شیرین کن هایی است که در مناطق حاشیه دریای خرذ استفاده می شود.

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار مجلس خبرنگاران رسانه خبرگزاری شبستان اخبار استیضاح اینفوگرافی ایران خبرنگار اشتغال دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی

سید محمد حسینی گفت: استان گلستان دارای بیش از سه هزار هکتار بافت فرسوده است و این میزان از فرسودگی موجب شده تا گلستان در رده استان‌های خطرپذیر قرار گیرد.

او افزود: در این راستا اقدامات زیادی در راستای نوسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری از جانب وزارت راه وشهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری ایران در دستور کار قرار دارد.

حسینی ادامه داد: با انجام این اقدامات میزان قابل توجهی از مسکن در بافت فرسوده گلستان نوسازی شده و معابر محلات هدف بازآفرینی شهری آسفالت شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: در شهر گرگان نیز پس از تدقیق بافت فرسوده شاهد کاهش مساحت بافت بودیم که علت این امر افزایش نوسازی در بافت فرسوده است.

او گفت: در طرح تدقیق پس از نوسازی مسکن و محلات، مناطق نوسازی شده از بافت خارج می‌شود.

حسینی افزود: پیش از این در گرگان بیش از ۶۸۱ هکتار بافت فرسوده وجود داشت که پس از تدقیق این میزان به ۶۵۲ هکتار رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان در ادامه گفت: طی اقدامات انجام شده در طرح تدقیق، دو پلاک جدید در کوی عرفان و چناران به محدوده محلات هدف بازآفرینی شهری گرگان اضافه شد.

او افزود: این طرح در کمیسیون ماده پنج استان تصویب و به شهرداری گرگان ابلاغ شده است.

حسینی ادامه داد: سازندگان گرگانی می‌توانند برای نوسازی مسکن در بافت فرسوده گرگان از ظرفیت بسته‌های تشویقی ۱۹ بندی استفاده کنند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان در انتها یادآور شد: همچنین بر اساس این بسته‌های تشویقی صدور پروانه ساخت در محلات هدف بازآفرینی شهر گرگان رایگان و پروانه نظام مهندسی تا ۵۰ درصد تخفیف دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی