Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@07:08:03 GMT

فیلمبرداری از آزار و تجاوز جنسی فرزند توسط مادر +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۱۳۳۰

فیلمبرداری از آزار و تجاوز جنسی فرزند توسط مادر +عکس

زن ۴۸ ساله به همراه دوست پسر ۳۹ ساله‌اس، پسر ده ساله اش را سال‌ها مورد سوءاستفاده و آزار جنسی قرار داده و او را در صفحات غیرقانونی اینترنتی در اختیار مشتریان پدوفیل در داخل و خارج از آلمان قرار داده است.

جام نیوز: برین پسربچه‌ای است که اکنون ۱۰ سال دارد. او همراه مردی که بدون ازدواج با مادرش رابطه دارد، در شهر کوچکی به نام اشتاوفن در نزدیکی فرایبورگ زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش دویچه وله، حالا دادگاهی در فرایبورگ مادر او را به ۱۲ سال و شش ماه و شریک زندگی مادر را که سابقه بزهکاری نیز دارد به ۱۲ سال زندان محکوم کرده است.

این زن ۴۸ ساله به همراه دوست پسر ۳۹ ساله‌اس کریستیان ل، برین را سال‌ها مورد سوءاستفاده و آزار جنسی قرار داده و او را در صفحات غیرقانونی اینترنتی در اختیار مشتریان پدوفیل در داخل و خارج از آلمان قرار داده است. زمانی که خبر این تبهکاری منتشر شد، کل آلمان را تکان داد.

فیلمبرداری از آزار و تجاوز جنسی

این مادر و شریک زندگی او از تجاوز به کودک و آزار‌هایی که به او می‌رساندند، فیلم می‌گرفتند و در اینترنت می‌گذاشتند. بر صورت پسرک ماسک می‌گذاشتند و او را به زنجیر می‌کشیدند. دیدن این تصاویر برای پلیس و کسانی که با این پرونده در دادگاه سر و کار داشتند، کاری بسیار دشوار بوده است.

دادستان ابتدا تقاضای ۱۴ سال و شش ماه برای مادر برین و ۱۳ سال و شش ماه برای دوست پسر او کرده بود. این دو پس از اتمام دوره حبس خود باید در بازداشت پیشگیرانه بمانند. کریستیان ل. برای ماموران پلیس فردی شناخته شده است وسابقه آزار جنسی دارد. قرار است درآینده بررسی شود که چرا چنین جنایتی سال‌ها از چشم ادارات و مسئولان دولتی پنهان مانده است.

حالا یک خانواده دیگر سرپرستی برین را گرفته است. وکیل برین می‌گوید حال او با در نظر گرفتن شرایط زندگی‌اش "خوب" است.

منبع: فردا

کلیدواژه: فیلمبرداری آزار و تجاوز جنسی فرزند آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آزار حیوانات گران می‌شود!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • (ویدئو) آزار حیوانات گران می‌شود!
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • حضانت فرزند در قوانین ایران؛ مراحل، شرایط و حقوق والدین
  • مخفی کردن جسد مادر زیر تخت فرزند