Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:25:12 GMT

90 درصد واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی هریس فعالند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۱۵۱۹

90 درصد واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی هریس فعالند

تبریز - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان شهرک های صنعتی ایران گفت: 90 درصد واحدهای مستقر در داخل شهرک های صنعتی زرنق و بیلیوردی فعالند و این شرایط خوب و امیدوارکننده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صادق نجفی پنجشنبه شب در بازدید از ناحیه صنعتی زرنق وشهرک صنعتی بیلوردی هریس افزود: شهرستان هریس و اهر در حوزه صنایع کوچک و متوسط یکی از مزیت‌های استان آذربایجان شرقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با بعضی مشکلات در شهرک های صنعتی شهرستان هریس همچون نبود زمین در در ناحیه صنعتی زرنق مواجهیم که توافق کردیم 27 هکتار زمین به ناحیه صنعتی زرنق اضافه و به سرعت برای توسعه این ناحیه صنعتی اقدام کنیم، زیرا بیش از 20 سرمایه‌گذار در نوبت دریافت زمین در این ناحیه هستند.
مدیرعامل سازماان شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی اظهار داشت: شهرک بیلوردی نیز با مشکل نبود تصفیه خانه مواجه است بود که وعده دادیم برای رفع آن اقدام کنیم.
وی در مورد جذب سرمایه گذار و ایجاد رغبت برای سرمایه گذاری در شهرک بیلوردی هریس گفت: با توجه به احداث بزرگراه تبریز-هریس- اهر ، بهترین شرایط برای جذب سرریز سرمایه گذاری های تبریز در هریس وجود دارد.
نجفی تشریح کرد: برای توسعه و رونق ناحیه صنعتی زرنق و شهرک صنعتی بیلوردی هریس تمام تلاش خود را انجام می دهیم، زیرا تمام زیرساخت ها و پتانسیل های مورد نیاز برای سرمایه گذاری در شهرستان هریس مهیا است.
وی گفت: با اتمام و افتتاح بزرگراه تبریز-هریس - اهر شهرک صنعتی بیلوردی بهترین شهرک برای ایجاد کارخانه و سرمایه گذاری خواهد بود.
شهرستان هریس با حدود 70هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
518/7227

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شهرك صنعتي واحدهاي توليدي فعاليت 90 درصدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایرانی شامگاه چهارشنبه در جلسه وبینار بررسی تامین ارز واحدهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: برای تولید کننده واقعی در اردبیل امکانات فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تامین ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی برای تهیه مواد اولیه، قطعات مصرفی و ماشین آلات در سال جهش تولید به ویژه تولید کالاهای صادراتی اداره کل صمت پیگیری و اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: برای رفع مشکلات احتمالی واحدهای صنعتی استان جلسات مستمری را برگزار می کنیم تا با برنامه ریزی و مشورت مسائل و مشکلات را حل کنیم.

ایرانی با تاکید بر تحقق ارتقای جهش صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: نشست صمیمی با صاحبان صنایع و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان در دستور کار است و با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و همفکری مجموعه صنعت، معدن و تجارت با بخش خصوصی برای گسترش تولیدات و افزایش اشتغال پایدار و توسعه صادرات تلاش می کنیم.

وی با اشاره بر تلاش و برنامه ریزی مدون مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان، برای توسعه فعالیت‌های تولیدی صنعتی و تجاری گفت: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های صمیمی با مدیران واحدهای تولیدی بازدید دوره ای و مستمراز واحدهای صنعتی و احصای مشکلات مجموعه های تولیدی به دنبال رفع موانع احتمالی تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری در استان هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با افزایش میزان صادرات استان، میزان تخصیص ارز نیز افزایش خواهد یافت که مدیران واحدهای تولیدی باید در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

کد خبر 6088175

دیگر خبرها

  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه