Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@17:01:45 GMT

شجاع: دنبال قاتل بروسلی نباشید، دعوا نکردم

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۱۷۸۳

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده که در قلب دفاعی پرسپولیس توانست به خوبی علیرغم مصدومیت ضدحملات حریف را کنترل کند، در خصوص این بازی گفت: ما برای سه امتیاز برنامه ریزی کرده بودیم و در اهواز حاضر شدیم اما اتفاقات دست به دست هم داد که از این هدف دور شدیم. مسلما حق ما 3 امتیاز بود اگر بعضی ازدوستان کم لطفی نمی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص شایعه درگیری با سعید فتاحی، مسئول برگزاری لیگ در پایان این دیدار گفت: واقعا شورش را درآورده اند نمی دانم برخی سایت ها چرا این شایعه را ساختند، آقای فتاحی از دوستان صمیمی من است و هیچ برخورد و درگیری بین ما وجود نداشت لطفا دنبال قاتل بروسلی نباشند.


شجاع خلیل زاده در ادامه گفت: در روزهایی که پرسپولیس علیرغم تمام مشکلات به دنبال حضوری موفق در فصل جدید است و با توجه به شرایطی که داریم برخی از دوستان قصد سنگ اندازی دارند. حساب این دوستان با هواداران واقعی پرسپولیس جداست و مطمئنا آنها خودشان از این قضایا به خوبی باخبر هستند.


مدافع پرسپولیس در واکنش به صحبت های یزدی که تیم استقلال را برتر از پرسپولیس دانسته بود گفت: من نمی دانم آقای یزدی از کدام بازی صحبت می کنند شاید ایشان در بازی با پرسپولیس روی نیمکت نبودند و باید از ایشان پرسید آیا مطمئن هستند بازی پرسپولیس ـ استقلال خوزستان را تماشا کردید یا خیر؟

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد