Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از اعضای شورای امنیت سازمان ملل خواستار نشست فوری این سازمان درباره جنایت اخیر ائتلاف سعودی در حمله با اتوبوس مدرسه در یمن شدند.

ایران آنلاین /بنا به گزارش شبکه خبری الجزیره، سوئد، بولیوی، هلند، پرو و لهستان خواستار نشست فوری و غیرعلنی شورای امنیت سازمان ملل در روز جمعه برای بررسی این جنایت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت یمن روز پنج‌نشبه اعلام کرد در پی حمله هوایی ائتلاف سعودی به اتوبوس حامل دانش آموزان در بازاری در منطقه ضحیان استان صعده ۵۷ دانش‌آموز شهید و ۷۷ نفر نیز زخمی شده‌اند.

 المیادین نیز گزارش داد: فؤاد ناجی، معاون وزیر اوقاف یمن گفت در حمله هوایی ائتلاف سعودی، اتوبوس ۷۷ دانش آموز که در پایان اردوی تابستانی خود در حال بازگشت از مسجد جامع بزرگ صعده بودند، هدف قرار گرفته است.

وزیر بهداشت یمن همچنین افزود با جنایت امروز (پنج‌شنبه) ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی در حمله هوایی به اتوبوس حامل دانش آموزان در استان صعده، شمار شهدای کودک یمنی از سه هزار نفر فراتر رفت.

سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی به یمن اما حمله روز پنجشنبه به این اتوبوس را «اقدام نظامی مشروع» خواند! او مدعی شد: حمله امروز (پنجشنبه) کسانی را هدف قرار داده است که دیشب با موشک  جیزان را هدف قرار دادند.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد الجزایر درخواست کرده است شورای امنیت سازمان ملل درباره گور‌های دسته جمعی کشف شده در نوار غزه در اواخر آوریل یک نشست غیرعلنی در روز سه شنبه برگزار کند.

در اواخر آوریل، شبکه الجزیره گزارش داد مقامات فلسطینی یک گور دسته جمعی با ۱۸۰ جسد را در داخل مجتمع پزشکی ناصر در شهر خان یونس در غزه کشف کردند، جایی که نیرو‌های اسرائیلی در اوایل این ماه از آن خارج شده بودند. شبکه خبری سی ان ان بعداً به نقل از کارکنان دفاع مدنی غزه گزارش داد که بیش از ۳۰۰ جسد در این مکان پیدا شده است.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، گفت به منظور اثبات حقایق دسترسی بازرسان بین المللی به گور‌های دسته جمعی در غزه ضروری است. مقامات اسرائیلی گفتند که آنها در این موضوع دخالتی نداشته است.

به گفته مقامات محلی، تاکنون بیش از ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر در حملات رژیم اسرائیل به نوار غزه کشته شده اند.

دیگر خبرها

  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • وزیران تندرو کابینه اشغالگر حمله فوری به رفح را از نتانیاهو درخواست کردند
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل